וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קלוני נעצר

שירות וואלה! סלבס

16.3.2012 / 18:11

השחקן ההוליוודי נעצר היום (ו') מחוץ לשגרירות סודן בארצות הברית, ביחד עם אביו, לאחר שהשתתף בהפגנה נגד האלימות של השלטון הסודני כלפי התושבים. וואלה! סלבס אקטיביסטית

ג'ורג' קלוני ידוע כמי שאוהב לקחת חלק בתנועות הומניטריות כאלו ואחרות. היום (ו') הגיע קלוני ביחד עם אביו ופליטים סודניים רבים לשגרירות סודן שבוושינגטון, בירת ארצות הברית על מנת להפגין.

קלוני והמפגינים הרבים, עמדו מול בית השגרירות וקראו קריאות גנאי כנגד האלימות שמפעיל השלטון כלפי התושבים במדינה וביקשו לחולל שינוי. "תפסיקו לאנוס אותם ולהרעיב אותם" אמר קלוני כשהתראיין לכלי התקשורת במקום, "זה כל מה שאנחנו מבקשים".

לתדהמתו של השחקן והנוכחים בהפגנה, המשטרה שהגיעה למקום, החליטה לעצור אותו ואת אביו בגין חציית מחסום משטרתי שהוצב במקום. קלוני לא התנגד ונלקח לתחנת המשטרה האזורית.

דוברו של קלוני מסר בתגובה לכלי התקשורת בארה"ב כי, "המפגינים הפגינו נגד האלימות שמפעילה ממשלת סודן כלפי תושביה. הם תבעו שהמדינה תאפשר מתן סיוע הומניטרי, לפני שהמצב יהפוך למשבר ההומניטרי החמור ביותר בעולם".

לפני מספר שעות (ו'), שוחרר השחקן לביתו בערבות של מאה דולרים בלבד. לאחר השחרור התראיין קלוני לרשתות הטלוויזיה והגיב על דבר המעצר ועל השהות בכלא.


וואלה! סלבס עדיין מפנטזת על היום שג'ורג' ק'לוני יפגין למענה

לא רק לסודנים: ג'ורג' קלוני למען נישואים חד מיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully