וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן עכשיו בגרסת הפגע וברח

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

15.3.2012 / 14:58

אחרי שבילתה בבית הסוהר והבטיחה שתהיה ילדה טובה, לינדזי לוהן שוב מסתבכת, הפעם עם תאונת פגע וברח. וואלה! סלבס מרקורי בנסיגה

לינדזי לוהן ומזל נאחס הם כמו שוקולד למריחה ואביבית בר זוהר – פשוט לא מצליחים להיפרד. אחרי שבשנה האחרונה הצליחה הלוהן להסתבך עם רשויות החוק, לאחר שנעצרה באשמת גניבה מחנות תכשיטים, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הפרת תנאי השחרור שלה ולקינוח גם זלזול בעבודות השירות.

כאילו לא די בכל הבלגן הזה, הבלונדה המטורללת איבדה תיק שאנל ובו עשרת אלפים דולר במזומן ונאלצה לשלם למס הכנסה עשרות אלפי דולרים כקנס. לא אמיתית זאתי

והנה, בסוף השבוע האחרון, זכתה כוכבת הקולנוע לעוד פינוק אחד מרשויות החוק. לאחר שיצאה ממועדון לילה בהוליווד, קצת אחרי חצות, מכוניתה הוקפה בצלמי פפראצי ומעריצים. לוהן המבולבלת נתנה ברוורס ודרסה לכאורה את מנהל המקום שהיה באזור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצרות של לינדזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרים שהגיעו למקום לקחו עדויות מאנשים שהיו במקום, ונכון לעכשיו אף אחד עדיין לא התלונן על פשע. הבעיה: אם המנהל יחליט להתלונן על כאבים כלשהם בעקבות המכה שחטף, יחשב הדבר להפרת תנאי השחרור של לוהן וזו תשוב לכלא עוד לפני שתספיקו להגיד האח-הגדול-איפה-הכדורים-שלי?!
האירוניה: השוטרים הגיעו למקום לאחר שלינדזי בעצמה הזעיקה אותם כי חששה לחייה כשראתה את כל הצלמים באזור. סתומה.

יש כבר מי שמאמין כי הלוהן ואנשיה יצרו קשר עם המנהל והציעו לו סכומי כסף על מנת שישמור על פיו ולא יתלונן על הכוכבת המבועתת.

וואלה! סלבס פעם נדרסה על ידי משאית זבל. טוב, לא באמת נדרסה, יותר נכון נאספה, כאשר נרדמה על המדרכה אחרי בילוי לילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully