וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אשכנזי: "את זורחת בהריון ואחר כך רק הולכת ונובלת"

יוני פרוים

13.3.2012 / 17:00

עד לא מזמן אשכנזי נחשבה לאחת הנשים הכי מצחיקות בגלקסיה, אך מאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת החדשה שלה, היא דגמנה עייפות ומרמרת לייט. וואלה! סלבס מה זה השטויות האלה?

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: בת גולן

עדי אשכנזי, עד לא מזמן אחת הנשים הכי שוות על המרקע, לקחה חופשה קצרה מהעבודה והתרכזה בלידה וגידול בתה הקטנה והמושלמת פולי (על שם סבתה המנוחה). הציפייה לחזרתה למרקע היתה גדולה, אך אתם יודעים מה אומרים על גודל הציפייה. אשכנזי דיגמנה מרמרת לייט, עייפות וחוסר סבלנות מאחורי הקלעים של הפרסומת החדשה שלה למשביר לצרכן והסבירה את הסיבה, כשנשאלה אם אחרי הלידה היא מתעוררת בבוקר כשהיא שמחה וזורחת השיבה: "אני זורחת? זה לא דבר שאשה בחיים תגיד", הסבירה, "את זורחת בהריון ואחר כך רק הולכת ונובלת ".

עדי אשכנזי. ברק פכטר, ברק פכטר
הכי לא נובלת. עדי והבייבי/ברק פכטר, ברק פכטר

עוד סיפרה הקומיקאית לוואלה! סלבס שהיא מתעוררת ב-3 וחצי לפנות בוקר כשהבת שלה מתעוררת ושבסוף כל יום, כשמגיע הערב אתה רק חושב על זה שאתה צריך לקום מחר בבוקר עוד פעם. אם תהיתם מה קרה לעדי אשכנזי שאתם מכירים, זו שמקפידה לצאת לבלות ומתקשה להיפרד מהבר? ובכן, היא כבר עשתה צ'ק אאוט מהמסיבה, ונכון להיום היא יוצאת מהבית ליציאה אחת גדולה, בדיוק פעם בשבוע תוך כדי שהיא תוהה אם הפכה לבנאדם משעמם, "תמיד יש את הפחד הזה אם הפכתי להיות בנאדם משעמם או שלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הורסת, לא משעממת/מערכת וואלה, צילום מסך

בהמשך סיפרה שהיא מעריצה של "האח הגדול", "טוב, מעריצה זה מילה גדולה, אבל צופה קבועה, נקרא לזה. נקרא לי. נקרא לבעיה".

אז בעונה הזו אמנם לא נשארו לה פייבוריטים, מלבד אביבית ("היא תהיה גיי אייקון, אני חושבת שהיא צריכה ערוץ שלם רק בשבילה") וקותי, אבל מה שאתם לא עושים, אל תדברו איתה על פרשת הכדורים של סער שיינפיין, "זה גורם לי להזיל דמעה".

ומה אשכנזי חושבת על גל הדוגמניות היולדות שיצאו מחדר הלידה כאילו יצאו הרגע מסשן סמלי בשירותים? "זה חשוב להיוולד יפה", הקומיקאית המהממת מסבירה, "מי שיש לו אפשרות לוודא איפה הוא נולד ומתי, שידאג להיוולד יפה".

אמא של וואלה! סלבס אמרה לה שנולדה ממש יפה. אולי בגלל זה אין לה אף תמונת ילדות לבימי ההולדת שלה לא הגיע אף אחד?

מה אתם חשובים על אשכנזי החדשה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully