וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן הראל ועודד מנשה מחלטרים

וואלה! סלבס

12.3.2012 / 12:46

הצמד ההורס אמנם סירב להצעה מרוקדים עם כוכבים, אבל הסכים להנחות את הנשף השנתי של הקרן לקידום ריקודים סלוניים. המחיר: 20 אלף שקל. וואלה! סלבס צ'ה צ'ה

זה כבר לא סוד שכוכבי ישראל לא מרוויחים מליוני שקלים על כל קמפיין, סדרה או סרט כמו חבריהם מעבר לים, ולכן הם נאלצים לדפוק קופות בחלטורות מכל מיני סוגים.

יש כאלו שעושים ערבי חברה, יש כאלו שמופיעים בחתונות ויש גם את אלו שמופיעים על במות ביום העצמאות, אבל עדן הראל ועודד מנשה מצאו חלטורה חדשה ואפילו כזו שתורמת לתרבות בארץ ישראל.

עדו הראל, עודד מנשה. אביב חופי
התאמנתם על הצעדים? עדן ועודד/אביב חופי

בזמן שהחברים הטובים שלהם יעל בר זוהר וגיא זוארץ נבחרו להנחות את טקס מלכות היופי, עדן ועודד יגיעו ביום ראשון הקרוב למלון הילטון בת"א ולא בשביל לנפוש בסוויטה המלכותית, אלא בכדי להנחות את הנשף המסורתי של הקרן לקידום ריקודים.

הזוג המלכותי אמנם סרב לאחרונה להצעה שקיבלו מהתכנית "רוקדים עם כוכבים", אבל כנראה שעולם הריקודים עדיין קוסם להם, או שאולי היה זה הסכום הזעום שירוויוחו על ההנחייה - כ 20 אלף שקלים חדשים -שהצליח לשנות את דעתם.

עודד התאמנת על הצעדים?
"כל מה שמעניק לילד תוסף לחיים, נותן לו תקווה, מייחד אותו ונותן לו ערך מוסף, מבורך. ריקודים סלוניים זה תרבות אלגנטית, בטח כשמדובר בילדים שמטפחים מגיל צעיר את תחביבם". מה שתגיד.

וואלה! סלבס הייתה בעברה רקדנית מקצועית. בסוף החליטו שהיא זקנה מדי בשביל לרקוד על עמודים.

את תמונות העירום של כוכבת גלי כבר בדקתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully