וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד שערי ההריון הסקסיים ביותר

וואלה! סלבס

12.3.2012 / 0:00

ג'סיקה סימפסון היתה האחרונה בסבב ההריוניות המפורסמות שהסכימה לחשוף כרס הריונית, לחלוץ דד תפוח ולפנק בנוכחותה שער של מגזין יוקרתי. לפניה עשו את זה לא מעט כוכבות על חלל, שחשבו שמדובר במזכרת מקסימה ומקפידות להודות לאלוהי הפוטושופ. וואלה! סלבס כרס בירה

סינדי קרופורד חלוצה

דוגמנית העל בדימוס, סינדי קרופורד, היתה מחלוצות הז'אנר. בתקופה בה התחרתה בפופולאריות שלה עם סלגים כמו ישו, שלפה המושלמת מיני כרס ונתנה לעולם לראות את הכל ומקרוב. תתפלאו, אבל יש מי שמוכן להשבע ששום ריטוש לא מצא את דרכו אל התמונה, (וכראיה שימו לב לצלוליט שיש לה בישבן).

קלאודיה שיפר בודדה על השער

עוד אחת שהסכימה להראות לעולם שהדרך היחידה לנפח בטן של דוגמנית היא להשתיל שם תינוק, היא קלאודיה שיפר. הדוגמנית תרמה את הנתונים המושלמים שלה, כמה מפתיע, לשער ווג היוקרתי שמבחינתו הסכים לוותר על כל שאר הכיתונים ורק לכתוב בענק "קלאודיה". שנאמר: OMG!

דמי מור בוהה

באוגוסט 1991, כשהיא עוד עשתה נעים בגב לאחד, ברוס וויליס, והזאטוט הבוגדני, אשטון קוצ'ר עדיין היה בבית הספר היסודי, דמי מור זכתה לשער הריון סקסי משל עצמה. עמוק עמוק, מתחת לכותרת "עוד דמי מור", אי שם מתחת לפוטושופ ולאיפור הגוף המאסיבי נמצאת לה השחקנית שרק לפני כמה חודשים אבדה את זה וכמעט עשתה אקזיט א-לה וויטני יוסטון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מוניקה בלוצ'י רומנטית

כמה שנים אחרי, גם פצצת המין המתקתקת, מוניקה בלוצ'י, זכתה למחווה מאנשי "ואניטי פיייר". אז נכון, מדובר בגרסה האיטלקית של המגזין, אבל היי, אל תשפטו. מה שבארה"ב נחשב פורנוגרפי, באירופה זה הכי אומנות ומוניקה בלוצ'י עלתה על מדי חווה של והצליחה להרשים את עורכי המגזין. היא כל כך הרשימה אותם, עד שגם בהריון השני שלה, שלוש שנים אחרי, היא הגיעה להצטלם לשער נוסף.

בריטני ספירס טראשית

בריטני ספירס מאסה בתדמית הילדה הטובה, זהו שלא עושה שערוריות, מתחתנת בווגאס ובעיקרון מגדירה מחדש את המונח "זבל לבן". כל כך מאסה, עד ששילחה את דדיה החשופים הישר אל השער של "הארפר'ס בזאר". יודי דבר שהביטו בשער הזה הגדירו אותו "הארפרס ביזאר", על שם הביזריות של הספירס המהבולה. זאתי ויתרה על ההעמדה המדורתית, הנשית והרכה והלכה הארד קור פורנו. נו שוין, לא שמעתם אותנו מתלוננים.

כריסטינה אגילרה צנועה

אי שם, לפני שנראתה כמו מי שאכלה את כריסטינה אגילרה, הזמרת ההריונית הצטלמה לשער המגזין היוקרתי, "מארי קלייר".
באופן מפתיע היא בחרה לעשות את הצילום כשהיא לבושה בג'קט שמסתיר יותר ממה שהיא מסתירה בהופעות שלה.

מריה קארי של הבזול

במקרה של מריה קארי, המצב קצת יותר רגיש. בזמן שחברותיה בהוליווד הצטלמו למגזינים נחשבים דוגמת ווג, אל וכו', פצצת המין המזמרת החליטה, מבחירה או שלא, להצטלם לשער של המגזין הקיקיוני לייף סטייל (ממש כמו הכרטיס של הסופר פארם). אם התמונה של קארי נראית לכם כעורה, אז דעו שזה לא במקרה, התמונה צולמה בביתה של הזמרת על ידי בעלה. היא אגב, צילמה אותו גם כן בעירום מלא. רק אחרי שהבשיל הרעיון במוחם הסכימו למכור אותה למגזין, מה שלא הפריע להם להתראיין ולספר שהם מצטערים על התמונות. גם אנחנו. אה כן, אם לא די בכך, קארי, לעומת שאר החברות, לא ממש הצליחה לחזור לגזרה שלה ויש שיגידו שהיא עדיין נראית בהריון. באסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully