וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה ראשונה: מורן אטיאס ואביב משה מבלים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

11.3.2012 / 10:28

מורן אטיאס והשף אביב משה הוציאו את הזוגיות שלהם מהארון בסוף השבוע האחרון כשהגיעו ביחד למסיבת פורים, כשהם מחופשים לנסיך ונסיכה. וואלה! סלבס צפרדע

מורן אטיאס ידועה בתור אחת ששומרת על מערכות היחסים שלה בסודי סודות ומעדיפה שלא לשתף את כל העולם במה שקורה לה בלב, אך לאחר שפורסם על הזוגיות של הבינלאומית עם השף אביב משה, החליטו השניים שהם כבר בשלים לצאת מהבית ולדגמן זוגיות אמיתית.

אביב משה, מורן אטיאס. ניר פקין
אביב משה, מורן אטיאס/ניר פקין

ביום שישי האחרון, בזמן שכולם עמלו על תחפושות הפורים שלהם, החליטו מורן ואביב שהם לא יכולים להישאר יותר בבית בואכה במסעדה שלו, והם חייבים לצאת לבלות קצת בעיר. לטובת המבצע שכרו השניים תחפושות פורים גראנדיוזיות שיסבו אותם בזמן שיצאו לחגוג ברחובות.

שלום מיכאלשווילי. ניר פקין
שלום מיכאלשווילי/ניר פקין

באופן לא ממש מפתיע, התחפשה האטיאס לנסיכה מימי הביניים, ואת השף הפרטי שלה הלבישה כנסיך. השניים נחתו בבר טרנדי ברחוב דיזינגוף שבתל אביב, ותרו אחר מקום לרבוץ בו. לאחר שלא מצאו אחד כזה, הגיע איש יקר שעובד במקום ודאג לטאטא מהבר שתי בחורות, שככל הנראה תפסו את המקומות האחרונים במקום. על המקומות האלה התמקמו אטיאס והצמוד החמוד שלה. הכי אצולה.

עומר אדם. ניר פקין
ולמה אתה התחפשת? אדם/ניר פקין

לא רחוק משם אגב, פיזז לו גם שלום מיכאלשווילי שהשאיר מאחור את החברים שלו ל"מה קשור" והגיע לחגוג בגפו כשהוא מחופש לסיני. או סינית. לא ממש ברור מה קרה שם. בכל אופן, הוא היה הכי חתיך במקום. מאוחר יותר, הצטרף אליו גם החייל הטרי, עומר אדם, שהחליט לוותר על התחפושת.

גם וואלה! סלבס חשפה את הזוגיות שלה בפורים. היא יצאה עם הצפרדע שלה.

מה אתם אומרים על הזוגיות ההחדשה של מורן? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

את התחפושת המוזרה של אנחל בונני כבר ראיתם?

מורן אטיאס. שלי וולקן, ספק 500
משתוללת. אטיאס חוגגת במסיבה./ספק 500, שלי וולקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully