וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה פורשת מ"לה לה לנד"?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי, ניר פקין

8.3.2012 / 11:54

מקורות מהסט בלוס אנג'לס מוסרים שאחרי הפסד לזמרת אחרת בתחרות, מאיה בוסקילה הודיעה שהמשחק מכור והחליטה שהיא עוזבת. בעלה וסוכנה מכחישים בתוקף. וואלה! סלבס הבורר

כשמאיה בוסקילה הוציאה את אלבומה "סיפור מכור", היא לא ידעה שכמה שנים לאחר מכן, היא תוכל לשיר את המילים בקונטקסט אחר לגמרי. כזכור, הזמרת לוהקה בקול רעש וצלצולים לעונה השניה של תכנית הריאליטי הכי מצחיקה על המרקע, "חי בלה לה לנד" המשודרת ב-yes. כעת מספרים גורמים בהפקה, כי חודש אחד הספיק לזמרת כדי להבין שאולי כדאי לה להגשים את החלום האמריקאי בדרך אחרת.

מקורבים לזמרת סיפרו לוואלה! סלבס שאתמול נערכה התחרות הכי חשובה מבחינתה של בוסקילה - תחרות שירה בסגנון נשמה (איווליואיישן כן?). בוסקילה, בעלת הקול הענק היתה בטוחה שהניצחון בכיס שלה, אך הופתעה לגלות שהמתמודדת שרית אביטן קטפה לה את המקום הראשון מתחת לאף. באסה.

מאיה בוסקילה. ניר פקין
עתידות: בעוד חודש תפסיקי לחייך/ניר פקין

בוסקילה ההמומה לא קיבלה את ההפסד בכבוד ובמקום לחייך ולברך את המנצחת בצביעות ביצתית מסורתית, החליטה לפצוח בסשן האשמות ותלונות על כך שהמשחק כולו מכור ולהפקה יש פייבוריטים שינצחו, למרות שלא היו הכי טובים.

בוסקילה סירבה להירגע, ולטענת מקורות בהפקה התקשרה למקורביה בארץ, בהם בעלה, מתן כהן, כדי לחלוק איתם את התחושות הקשות. לאחר מכן רצה לחדרה, שם ארזה מזוודה והודיעה שהיא נוטשת את התחרות.

חשוב לציין שהבוסקילה חתומה על חוזה מול חברת ההפקה "קופרמן", ובמידה ותחליט לעזוב, סביר להניח שתעמוד בפני תביעה על סך אלפי שקלים. כזכור, מושיק עפיה, שהיה אמור לקחת חלק בתכנית, החליט ברגע האחרון לוותר על התענוג בעקבות פחד טיסה שתקף אותו ובהפקה שוקלים להגיש נגדו תביעה בגין הפרת החוזה.

מתן כהן, בעלה של בוסקילה, בדרך לנתב"ג?
"לא מכיר דבר כזה".

אבי גואטה, הסוכן של מאיה, משחק מכור?
"סתם שמועה, אף אחד לא דיבר איתי על זה".

מ"yes" נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על דבר כזה".

וואלה! סלבס נטשה פעם תחרות לפ דאנס במועדון חשפנות כי העמוד היה עקום. באמת

מה אתם חושבים על העזיבה של בוסקילה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

מאיה בוסקילה. ניר פקין
ביוש. מאיה נפרדת ממתן בשדה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully