וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: עקיבא וענהאל עכשיו שפים

וואלה! סלבס

7.3.2012 / 0:20

כוכבי "המירוץ למיליון" עקיבא וענהאל לא מוותרים על המיליון, ואחרי שגזרו קופון מההרצאות והקמפיינים, עכשיו הם מנסים להרוויח את הכסף מהמטבח. וואלה! סלבס מולטי טאלנט

אם פספסתם את שושי ושושה בתכנית הריאליטי, איחרתם להרצאות הזוגיות שהם מעבירים ולא יצא לכם להיתקל בקמפיין החדש של ענהאל, עדיין לא מאוחר מדי: עקיבא ואשתו המתוקים החליטו לצאת לדרך חדשה, הפעם במטבח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יא, אני שפית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקיי, אז אולי הם לא מתכננים לפצוח בקריירה של שפים מדופלמים בקרוב, אבל היי, זה לא אומר שהם לא ניסו. הזוג הכי הורס על המרקע מצא את עצמו מבלה במטבח של מסעדת "אוליב ליף" בתל אביב, לצדו של השף צ'רלי פדידה.

השניים, שכבר רגילים להרפתקאות, נכנסו למטבח המאובזר של מסעדה ומיד עלו על מדי השף המצוחצחים שלהם. לאחר שהתאוששו מהגילוי הקורע כי הכובע של עקיבא נוגע בתקרה, החלו לצלות ולקצץ ירקות משל הם יודעים מה הם עושים. עקיבא לקח פיקוד על מחלקת הבשרים, שכולם כמובן כשרים, וענהאל התמקמה בעמדת הסלטים. בשלב מסוים, השפית החביבה, החליטה להיות יצירתית, חתכה מספר ירקות, שילבה ביניהם, פיזרה למעלה סלק דק-דק ונתנה ליצירה שלה את השם המפתה "סלט שושה". נו שוין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכובע שלי שלוש פינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שזכו לטעום מהיצירות החדשות של צמד השפים בהתהוות היו האמהות שלהם, שישבו כל הזמן בתוך המסעדה והמתינו שהסטייקים והסלטים יהיו מוכנים. הבעיה: רות, אמה של ענהאל שפית בעלת חברת קייטרינג, מה שיצר לא מעט לחץ על השניים.

וואלה! סלבס ניסתה לטגן חביתה, אבל היא לא ידעה מה בא קודם הביצה או התרנגול, אז היא ויתרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully