וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סלבס שמתחפשים כל השנה

וואלה! סלבס

7.3.2012 / 0:16

בניגוד לפשוטי העם, הם יכולים להרשות לעצמם לצאת מהבית כל השנה כשהם נראית כמו הפנטזיות הכי מופרעות שלהם. בזמן שאחרים היו נכנסים לאישפוז בכפייה, הם זוכים לתשבוחות ומחמאות בלי סוף. קבלו את מצעד הכוכבים המתחפשים כל השנה.

ליידי גאגא זיקית אנושית

מה עוד אפשר להגיד על החוש האופנתי והביזארי של ליידי גאגא? אחרי שספגה ביקורות על שמלת הסטייקים הדוחה שלה, דחפה לכולם בגרון את הביצה מתוכה בקעה, שיגרה לעולם את דמותו של ג'ו, האלטר איגו, הדביל שלה והסתובבה ברחוב רק עם חזיה, ליידי גאגא זכתה בתואר מלכת המתחפשות. לאחר שנראה כאילו, הבלונדה המטורללת לבשה כל תחפושת אפשרית, היא התעלתה על עצמה ולהשקת השנה החדשה ושיגור הכדור בטיימס סקוור, הגיעה במסכה לבנה שמזכירה יותר כדור שהיא שכחה לקחת.

ניקי מינאז' ליידי גאגא לעניים

לניקי מינאז' אין מספיק מזומנים כדי להתעלל בבגדי מעצבים, אין נתונים פיזיים טובים דיה כדי להסתובב ערומה וכל האישיות שלה שאובה מזו של ליידי גאגא. כל זה לא מפריע לה לצאת לרחוב מדי יום כשהיא עוטה על עצמה בגדים שנחמסו מסיוטו של כל חובב אופנה. כשהיא לא משלבת צבעים פסיכולדיים ומלחימה פאות צבעוניות לראשה, מינאז' פוגעת ברגשות הציבור. לטקס הגראמי למשל היא הגיעה מחופשת לקרדינל כשלידה שחקן שגילם את האפיפיור. בוותיקן פחות צחקו מהדאחקה.

קייטי פרי מחופשת לייט

אז נכון, היא מסתובבת לעיתים עם פיסות גבינה עצומות על הראש, עם צבעים מביכים בשיער ובגדים שהשתיקה יפה להם, אבל נראה כאילו קייטי פרי, אולי אחת הנשים הכי מטורללות באזור, מוכיחה שזה בסדר להסתובב עם לוק שנראה כמו משהו שפנינה רוזנבלום הקיאה. באופן מפתיע, הלוק הכי פחות מטומטם שלה הופגן בטקס הענקת פרסים שנערך לאחרונה, לשם הגיעה הזמרת כאשר שושנה אימתנית מוצמדת לפדחתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אדם למברט רואה שחור בעיניים

אדם למברט הוא הזוכה הכי מתוק שיצא מאמריקן איידול. אז נכון, הוא לא לקח את המקום הראשון, אבל היי, כשאתה מסתובב עם שחור בעיניים, לק מדכא, בגדים גוטיים ובזמנך החופשי אתה מנשק את הנגן שלך, אל תהיה מופתע אם אתה המתמודד הכי הורס באזור. למברט לא מחכה ליום מיוחד בשנה בשביל להתחפש, עבורו כל יום בו הוא פוק את עיניו, הוא סיבה מספיק טובה בשביל למרוח ערמות של מקיאג'. שיהיה לה בכייף

בריטני ספירס לא מתחפשת, היא סתם מהבולה

אי אפשר להאשים את בריטני ספירס בחוסר עקביות. בזמן שכוכבים אחרים מועדים לעיתים וחטאים בטוטאל לוק מהאבדון, ספירס מקפידה לשעמם בכל פעם מחדש עם גרדרובה שהשתיקה יפה לה. אפילו כשהיא מנסה בכל הכוח להתחפש כמיטב המסורת לחדרנית\מלאך\סטארית פרוצה, יוצא לה סתם תחפושת בסטייל פליטה בתחנת מרכזית.

פרז הילטון בלוק מוגזם

בלוגר הרכילות הכי מפורסם בעולם כל כך רוצה שיאהבו אותו, עד שהחליט להיות מגניב בכל הכוח. הוא החליף את שמו, חמצן את הפריזורה ואפילו קנה בגדים שמזכירים יותר חלום בלהות של ליצן על אקסטה. אבל הלוק הכי ווירדי של ההילטון המחופש התמידי היה בטקס פרסים אליו הגיע עם מסיכה שחורה, מתחתיה אוזני שפן. הזוי? אולי. מוזר? אולי. אידיוטי? בטוח!

אניטה פללי המלכה

מלכת המתחפשות הישראלית, אניטה פללי לא רואה ממטר אף מבקר אופנה שיגיד לה שהבגדים המצועצעים, הצבעים בשיער והפרסונה המוגזמת הם יותר מדי. מי שזכתה בעבר בתואר הישבן של המדינה, היא ללא ספק המתחפשת הכי מהממת שיש לנו בביצה המקומית. חולים עליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully