וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הזוגות שהכירו על הסט

וואלה! סלבס

2.3.2012 / 10:00

רן דנקר ונינט טייב

כולכם בוודאי זוכרים את מאמי ומאמי, הזוג הכי מאושר על המסך שלכם. נינט טייב, ילדה טובה קריית גת ורן דנקר, ילד צפוני לכל דבר, שהחלו את הזוגיות על המסך בסדרה המצליחה "השיר שלנו". גילוי החיבה המבויימים, הפכו מהר מאוד לאמיתיים כשהמצלמות כבו והשניים אף קיבלו את התואר הנכסף "הזוג המלכותי" של הביצה. ואז הגיע יהודה לוי.

נינט טייב ויהודה לוי

כמו כל דבר טוב, גם הרומן של נינה ורן נגמר. אך אל דאגה, המאמי הלאומית, כחלק משינוי התדמית שלה, הצטיידה בבחור הורס לא פחות העונה לשם יהודה לוי, אותוהיא הכירה במהלך החזרות למופע החנוכה "שיר נולד". השניים, כך דיווחו אתרי הרכילות באותה תקופה, החלו בקשר ידידותי שמהר מאוד גלש לזוגיות מלבלבת ומאז הם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.

יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר הייתה כבר בשיא תהילתה כשכיכבה במחזמר "מרי לו" של תיאטרון הבימה לצידו של אמיר פיי גוטמן, כשלפתע הוחלט להחליף את גוטמן בשחקן אחר. אותו מחליף היה לא אחר מאשר השחקן המתחיל גיא זוארץ. מה שבר זוהר לא צפתה הוא, שאותו מחליף יהפוך ביום מן הימים לאהבת חייה, בעלה ואבי ילדיה.

אקי אבני וסנדי בר

ממש כמו יעל וגיא, גם אקי אבני וסנדי בר הכירו על הבמה. אי שם ב-1998, יצא לדרך המחזמר חסמב"ה. אקי גילם את דמותו של ירון זהבי ואילו סנדי, כמה צפוי, גילמה את תמרי היפה. לאחר מספר חזרות, המשיכו השניים להתאמן על התפקידים גם בבית ומהר מאוד מדורי הרכילות דיווחו על הזוגיות הלוהטת החדשה של הביצה. לאחר שלוש שנות זוגיות נישאו השניים בטקס עמוס מפורסמים, הביאו ילד מהמם לעולם ואז החליטו שהספיק להם וב-2008, לאחר עשר שנות זוגיות, החליטו להיפרד. עכשיו תעשו אוווו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מארינה מקסימיליאן בלומין ואנחל בונני

הזוג הכי הזוי על המסך, מארינה ואנחל, הכירו על הסט של "חשופים", ומה שעל המסך הוצג כיחסי אהבה - שנאה, במציאות הציגו השניים אהבה ממש כמו בסרטים והוכיחו לכולם שלמרות ההבדלים המהותיים ביניהם, הם הפאוור קאפל החדש בתעשייה. לצער כולם, כששלב ההוכחות נגמר, גם האהבה נגמרה והשניים נפרדו.

דניאל טרקאי ואיתן אורבך

אין ספור גבות הורמו כשדניאל ואיתן הכריזו על אהבתם גם לאחר סיום תכנית הריאליטי בה השתתפו, "הדור הבא 24/7". כמעט כולם טענו שמדובר בתרגיל יחצני שאוטוט יגמר. אך השניים לא ויתרו והחזיקו מעמד במשך שישה חודשים, שבסיומם החליטו להיפרד כידידים ולשבור לכל המעריצות את הלב.

שיר ביטון ועומרי רוטברד

אין ספק שמדובר בזוג הכי מתוק בתעשייה. השניים הכירו במהלך הצילומים לתכנית הריאליטי "כוכב נולד", בה לקחו חלק. בין החזרות והשידורים החיים, ניצתה שם אהבה שהובילה לחתונה מפוארת ואף להריון מאוד מתוקשר. לפי מדורי הרכילות, לאחרונה דובר על פרידה, אך השניים חזקים ומאוהבים מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully