וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: למי מהדיירים שלח רגב מסוק?

וואלה סלבס

27.2.2012 / 12:54

מי זוכר את אביבית? שי רגב לא שוכח את חבריו הטובים בבית האח הגדול, תמיר ואיתם ושלח לכבודם מסוק. ככה זה כשיש לך מספיק כסף לעשות יותר מרק לסמס. וואלה סלבס פחד גבהים

הפליט הטרי מבית האח הגדול, שי רגב, לא מצליח להתנתק מהחברים שהותיר אחריו בשכשוכית. רגב, בחור שדאג להבהיר כמה פעמים ביום שכסף הוא לא ביג דיל מבחינתו, הרים לאוויר, על חשבונו, מסוק, כדי לתמוך בתמיר ואיתם. "הרמתי מסוק לשני החברים הכי טובים שלי בבית", הבהיר מיד כשנחת.

המסוק, שנשא שלט עליו נכתב "איתם המלך, תמיר המלך, באהבה שי", עורר, כצפוי, את הדיירים שמיהרו לחצר ונופפו באקסטאזה, כאילו ראו דינוזאור משיק כנפיים מעל נווה אילן. איתם, אמנם לא זכה לצפות בפלא , אבל הרעש של המסוק ודיווחיו הנלהבים של תמיר עשו את העבודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסתפק באסמסים. שי רגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבים ששהו באזור נווה אילן טענו כי המסוק בכלל נשלח עבור אביבית, איתה ניהל רגב סוג של מערכת יחסים משונה שכללה חוטיני רקום. "ממש לא", הכחיש רגב בתוקף את השמועה. כזכור, כשיצא מהבית, הופתע רגב לגלות שאביבית ניהלה מתחת לאפו מערכת יחסים משונה לא פחות עם ערן, הביטחוניסט הרגיש. בינתיים, אביבית בכלל עסוקה בלהחליף נוזלים וריסים עם צבי, הדייר החדש.

וואלה סלבס עולה על מסוק רק כשהיא ממש משמינה וצריכה להקיא כדי לרזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully