וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית החדשה של יוסי סרור

וואלה! סלבס

26.2.2012 / 12:38

אחרי שכבש את המסך ב"האח הגדול", סרור במגעים לקבלת תכנית טלוויזיה משלו. בתפריט: בישול, עיצוב הבית ולירלורי לייפסטייל. וואלה! סלבס עקרת בית נואשת

בקרוב מאד תוכלו לחזור ולצפות באחד הפליטים הכי אהובים מבית "האח הגדול". יוסי סרור, האיש והשוואיוואיה, מנהל בימים אלו משא ומתן עם קודקודי ערוץ "בית פלוס" על תוכנית טלויזיה משלו, אשר בה ידון ברצינות שיא על כל הנושאים הכי חשובים בחיים: עיצוב הבית, בישולים מפנקים ודיוני לייפסטייל בשיגעון.

יוסי סרור, האח הגדול. אביב חופי
בקרוב במסך הקרוב לביתכם/אביב חופי

מי שזכתה להיות הראשונה שתקבל טיפים מבית היוצר של הסרור החמוד, היא שירה, חצי מהצמד שירה ופיראס מ"המירוץ למיליון", שפגשה את סרור באירוע הרמת כוסית של סוכנות "ריאליטי סטאר" של יריב נתי ואריאלה טסלר שהתקיימה בשישי האחרון.

ליהיא גרינר, האח הגדול. אביב חופי
חתונה סודית בהחלט/אביב חופי

מתברר שנתי וטסלר החליטו לחגוג את כניסת חודש אדר בהרמת כוסית במסעדת "ספגטים" במרכז תל אביב, והזמינו את כל מיוצגי הסוכנות להשתתף. בין הפנים המוכרות: סרור ושירה שחלקו טיפים לגבי החמין של שבת, אוסי ("המירוץ למיליון") שהפציעה נטולת כרמית, נופר מור הנמצאת לקראת פתיחת עסק פרטי לקוסמטיקה עם קבוצת משקיעים, ליהיא גרינר שלא הסכימה לגלות לעמיר גולדברג שום פרט לגבי החתונה המתקרבת שלה, מור סילבר ("TLV – עושים את תל אביב") ועוד.

אוסי, המירוץ למיליון. אביב חופי
נטולת כרמית. אוסי/אביב חופי

בין המבריזים: טום קשתי שהיה באימון כדורגל, אדל בספלוב שעדיין מבלה ברוסיה. איילה רשף וטומי אלתגר שהיו באירוע משפחתי בקיסריה, סיון אברהמי שביטלה כי נסעה להורים, דפנה שחר שבילתה עם בן הזוג שלה ואתי דודאי שאירחה בביתה אורחים.

וואלה! סלבס קיבלה הצעה להנחות תוכנית בטלויזיה בערוץ הכלבים החדש שנפתח בארה"ב. ואומרים שישראלים לא מצליחים בהוליווד.

מה דעתכם על הקריירה החדשה של יוסי? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

האח הגדול: לירון זהבי פותחת פה

נופר מור, האח הגדול. אביב חופי
בקרוב אשת עסקים/אביב חופי
עמיר גולדברג, האח הגדול. אביב חופי
מה עם קמפיין?/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully