וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר ודנה רון מחליפות תפקידים

וואלה! סלבס

23.2.2012 / 14:39

ליהיא גרינר ודנה רון יצאו לארוחת בוקר וניהלו שיחה ערה על דיאטות. בשלב מסוים החליטו השתיים להחליף תפקידים ולהתחפש אחת לשניה. וואלה! סלבס

כמו כל אשה, גם חלומה של ליהיא גרינר הוא לרזות עד כדי שקיפות לפני החתונה שלה. אז במקום לקצץ המזון ולעבור לגור במכון הכושר, גרינר יצאה לארוחת בוקר עם חברתה הטובה (וההורסת!), מנחת הטלויזיה, דנה רון והתמרמרה. כמו שצריך.

גרינר כל כך נלחצה מעניין המשקל שלה, עד ששילחה את עצמה לרופא המשפחתי שלה. בדיקה קצרה העלתה כי גרינר סובלת מבלוטת תריס בעייתית מה שמפריע לירידה במשקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרים אלף ש"ח והפאה שלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

השתיים יצאו מתצוגת האופנה של "גולברי" ואצו רצו לנשנש ארוחת בוקר פלאס ריכולים על הדוגמניות השדופות. בשלב מסוים החליטה גרינר לפתוח את כל הקליפ וגילתה לרון שהיא הכי מקנאה בגזרה המושלמת שלה. במקום לפרק שום שלם מעל לראש ולהשליך מלח לכל עבר, דבר הציעה להחליף תפקידים – שליהיא בעלת השיער הקצר תיפרד מהפאה הבלונדינית ותתחפש לדנה ורון מצידה, תעטה את הבלונד תתחפש לליהיא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהים? דנה וליהיא משחקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך, מבלי להתבלבל גרינר קילפה את הפאה מהפדחת המגולחת שלה והעבירה אותה לדנה, שכבר סיגלה צחוק מתגלגל ומבטא אנגלוסכסי. גרינר מבחינתה זקפה גב, הבליטה דדיים ושיחקה אותה רון. במילים אחרות: אם עדיין לא מצאתם תחפושת לפורים.

וואלה! סלבס רצתה להתחפש לפרידה, אז היא הורידה כמה קילוגרמים, שאבה חזה והאריכה שיער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הבייביליס, אני אסדר לך כמה תלתליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully