וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Voice: אביב גפן מפרגן לאריאל בנואש

וואלה! סלבס | צילום: נמרוד סונדרס

23.2.2012 / 11:11

אביב גפן התאהב בביצוע של מתמודדת בנבחרת שלו והחליט להזמין אותה להופיע לצדו. בינתיים אף אחד לא צרח "יחס מועדף" . וואלה! סלבס דור מעוין

במהלך האודישנים של "The Voice", התעלפו השופטים מהמתמודדים המוצלחים ופיזרו באוויר הבטחות מרגשות. לא פעם נשמע מנטור כזה או אחר מבטיח למתמודד שיזמין אותו לשיר עמו על הבמה. אביב גפן, אמנם הבטיח את אותה הבטחה שווה רק למתמודד אלון שר, אבל זה לא מנע מבעדו לעלות גם את המתמודדת אריאל בנואש לבצע איתו את השיר "סוף העולם" בהופעה בזאפה. מעניין אם הוא הזמין לה גם חומוס צ'יפס סלט?

מתברר שגפן כל כך התרגש מהביצוע ששמע, עד שהחליט לפנק את הבנואש המוכשרת במהלך הופעה אורח חגיגית בזאפה הרצליה. במהלך ההופעה אמר: "כמו שאתם יודעים, אני לוקח חלק בדבר הזה שנקרא 'דה ווייס'. יש זמרת כזו שבאה ושרה, והרבה זמן אחרי זה לא יצאה לי מהראש כי היא שרה יפהפה, אז הזמנתי אותה הבוקר והיא באה. אם יבוא לה, בסדר, אם לא-גם בסדר. אמרתי לה שאין לה מה לדאוג, אין פה פייסבוקים, יו טיובים וכאלה, נכון? יאללה, בואו נסגור על שלא". עלאק לא.

להפתעתו של גפן, לא מעט אורחים בקהל תיעדו את ההופעה המשותפת של השניים ואכל העלו אותה ליו טיוב. גפן הזמין את בנואש לבמה וזו הפתיעה בביצוע מרגש ומקסים. מה זה אומר על הדו קרב שלה ועל גורלו של זה שיעמוד מולה? עדיין לא ברור.

וואלה! סלבס עלתה פעם לשיר עם עינת שרוף, עינת נשמעה פתאום כמו אמה שופלן.

הבטיח וגם קיים: אביב מפתיע גם את אלון שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully