וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום ליום המשפחה: מצעד המשפחות הכי מגניבות בעולם

וואלה! סלבס

25.2.2012 / 10:22

אז נכון, משפחה לא מחליפים, אבל אם הייתם יכולים לעשות את זה, תאמינו לנו ששבע המשפחות במצעד הן אלה שהייתם צריכים לבחור. יום משפחה שמח. וואלה! סלבס גלמודה

משפחת בנאי

מי הם: משפחת בנאי היא אולי אחת המשפחות הכי מפורסמות ומוכשרות בארץ. שבעת בני הדודים המוכשרים בשיגעון, שהצליחו להשתלט על תעשיית הבידור בארץ: אהוד, יובל, מאיר, אורנה, אביתר, בועז, ואורי בנאי הוכיחו שכישרון זה הכי בגנים. אז נכון, אילן היוחסין שלהם מסובך יותר מתורת הקוונטים, אבל היי, כל עוד לכולם אותו שם משפחה ואפשר להבדיל ביניהם, הכל בסדר.
למה צריך לקנא בהם: כי בזמן שאתם צריכים להיכנס לאח הגדול כדי שיזהו אתכם במכולת, הם רק צריכים להיוולד.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

מי הם: זוג שחקני הקולנוע הכי מרוויחים ומשפיעים בגלקסיה. שווי השוק המשותף שלהם נושק למיליארד ואין תפקיד אחד בהוליווד שלא יוכלו להשיג. לשניים שבעה שאימצו ממדינות מסביב לעולם ובריכת הגנים המשובחת שלהם הצליחה להנפיק "רק" שלושה צאצאים שככל הנראה יגדלו להיות האנשים היפים בתבל.
למה צריך מלקנא בהם: מלבד היופי, הפרסום, השכל, הלב הרחב והכסף? צודקים, שום סיבה לקנא.

משפחת פיק

מי הם: המאסטרו צביקה פיק וגרושתו שמרית אור, הצליחו להביא לעולם שתי בנות מפורסמות: דניאלה ושרונה. אז נכון, החבורה כולה היא אולי לא כוס התה של כולם, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שיחדיו הם מרכיבים את אחת המשפחות הכי מגניבות בביצה המקומית. לא בכל יום פוגשים אבא עם יותר נצנצים בארון מאשר יש לשתי בנותיו יחדיו.
למה לקנא בהם: למרות כל הפלוסים, הדבר היחיד שוואלה! סלבס הייתה רוצה, זה את השיער היפה שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משפחת אוסבורן

מי הם: בעיקרון מדובר במשפחה הכי לא מתפקדת בהוליווד. אבא אוזי אוסבורן הוא כוכב רוק מתבגר החובב מליקת ראשים של עופות על הבמה. הסמים והאלכוהול דפקו לו את המוח וכיום הוא דורש תרגום אפילו למחשבות שלו, אותן הוא לא מצליח לפענח. אליו מתלווה אסופת בריטים בעייתיים שכוללת את אמא שרון המתוקה עם הפה הגדול והילדים: קלי (פרזנטורית ליין הבגדים של מדונה ולורדס ופרשנית אופנה ב"משטרת האופנה"), רוב (פליט "רוקדים עם כוכבים") ואיימי המכחישה כל קשר למשפחה הבעייתית. ובצדק.

למה לקנא בהם: כי הם הוכיחו שעם כסף, תהילה ותכנית קאלט ב -MTV, אפשר להתחמק מכל אישפוז בכפייה.

משפחת קרדשיאן

מי הם: משפחה אמריקאית ממוצעת שהתפרסמה לאחר שקלטת סקס של אחת הבנות דלפה לאינטרנט. מאז ועד היום המשפחה החביבה הפכה למעצמה כלכלית המגלגלת מיליונים עם מספר תכניות טלוויזיה, ליין ביגוד, הנעלה וקוסמטיקה, קמפיינים וחתונות מתוקשרות.

למה לקנא בהם: בכל עולם אחר קים קרדשיאן היתה הולכת למנתח פלסטי ודורשת שישאב ממנה את תא המטען הענק לו היא קוראת ישבן. בהוליווד היא הרוויחה מיליונים והפכה למודל לחיקוי.

משפחת הילטון

מי הם: עד תחילת שנות ה-2000, משפחת הילטון היתה ידועה בזכות רשת בתי המלון המפוארים שברשותם. אז נכנסו לתמונה פריס וניקי הילטון ושינו את הכל. פריס עשתה הכל כדי להתפרסם, ניקי שמרה על מרחק מבוקר מהפפראצי והשתיים כבשו את עולם הרכילות בסערה. פריס הבינה את חוקי המשחק, יצאה עם כוכבים, פיזרה כספים, וחגגה מסביב לעולם, בעוד ניקי הפכה למעצבת אופנה.
למה לקנא בהם: האחיות הילטון הוכיחו שגם בלי שום כישרון אפשר להיות עשירות, מפורסמות ונערצות.

משפחת סימפסון

מי הם: לכאורה מדובר במשפחה האמריקאית הממוצעת: זוג הורים ושניים וחצי ילדים. אך מי שבקיא בחומר הנלמד, יודע שהם רחוקים מלהיות נורמאליים.
למה לקנא בהם: הם מתעסקים בצהוב מבלי שאף אחד יגיד להם שזה לא חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully