וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה ביל יבטלו את החתונה?

שירות וואלה! סלבס

22.2.2012 / 16:00

לפי אתרי רכילות אמריקאים, מאז הכריזו על אירוסיהם, שני ההוליוודים לא מפסיקים לריב על כל פרט בדרך לחתונה. וואלה! סלבס שמחה לאיד זה כאן

צרות בגן עדן: בתקופת החגים האחרונה כרע ג'סטין טימברלייק ברך והציע נישואים לזוגתו בארבע וחצי השנים האחרונות, שחקנית הקולנוע הלוהטת, ג'סיקה בייל. היא כמובן אמרה "איי דו" ולפי ידיעות רכילות מהניכר, משפחותיהן של השניים חגגו בביתו של ג'סטין במונטנה.

הבעיה: לפי דיווחים שפורסמו באתרי רכילות בחו"ל, מה שאמורה להיות תקופת ירח דבש עמוסת אהבה דביקה, הפכה עד מהרה לשדה קרב מלחיץ. מקורבים לשניים סיפרו לצהובון ה"סטאר", שהזוג לא מצליח להגיע להסכמה כמעט על שום דבר בכל הנוגע לחייהם המשותפים. "ג'סיקה לא סומכת על ג'סטין", מספר יודע דבר, "במהלך ארבע השנים שהם יחדיו, הוא בגד בה בלי סוף והיא מפחדת שזה יקרה גם אחרי החתונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתרגלי ללבן, בובה. ג'סטין וג'סיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורב לשחקנית לרלר לאתר רכילות, שגם בכל מה שנוגע להסכם הממון של השניים יש לזוג חילוקי דעות. "היא דורשת להוסיף סעיף החוזה שיחייב את טימברלייק בפיצוי של כחצי מיליון דולר במידה ויבגוד בה. הוא כמובן לא מוכן לסעיף הזה ומוכן להתפשר על "פיצוי כספי" כלשהו, שלא יהיה נקוב בחוזה".

בנוסף לבעיית הנאמנות של הטימברלייק, גם על מועד התרחבות המשפחה השניים מתווכחים. לטענת מקורבים לשחקנית, בעוד טימברלייק מעוניין בהריונות וילדים כבר בשנה הקרובה, בייל הודיעה שעד שלא יעברו מספר שנים נטולות בגידות, היא לא מתכוונת ללדת. "היא מפחדת להיכנס להריון, מכיוון שטימברלייק עלול לבגוד בה ברגע שתעלה במשקל".

וואלה! סלבס הוסיפה סעיף להסכם הממון שלה שאומר: על כל קילו שהיא מעלה, היא מקבלת מזומנים. זה מסביר את הכל, אה?

מה אתם חושבים על הנישואים האלה, בואו לטנף איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully