וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מגיע לבית משפט

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.2.2012 / 12:40

הזמר המפורסם הגיע הבוקר (ד') לבית המשפט לתעבורה בתל אביב לעוד דיון על הדו"ח שקיבל ב-2008 בגין נהיגה בשכרות. וואלה! סלבס נוסעת בזיגזג

הזמר הכי אהוב במדינה, אייל גולן התעורר הבוקר מוקדם מן הרגיל וזאת בכדי להגיע לבית המשפט לתעבורה שברחוב שוקן בתל אביב, על מנת להשתתף בעוד דיון מייגע בדבר רישיון הנהיגה שלו.

אייל גולן. ניר פקין
איזה סיוט השופט הזה/ניר פקין

בשנת 2008 קיבל הזמר דו"ח על נהיגה בשכרות. גולן ערער לבית המשפט ומאז מתנהל משפט בין המדינה לבין הזמר המפורסם, שבסופו, במידה וגולן ימצא אשם, הוא עלול לאבד את רשיונו לתקופה לא קצרה.

אייל גולן. ניר פקין
ייוו כמה מעריצות/ניר פקין

הבוקר כאמור, הגיע הזמר לבית המשפט לעוד דיון בנושא, שבסופו הוחלט שלא להחליט, ונקבע מועד חדש שבו שוב ידסקסו על הדברים. כשיצא גולן מחדר הדיונים, התנפלו עליו עדר מעריצות, ששמעו על דבר המצאו של הזמר בבניין. אייל לא נלחץ, עמד, חייך, הצטלם וחתם לכל המעריצות תוך שהוא ממלא את פרטיו על ניירת שהגיש לו עורך דינו. שנאמר: מולטי טאלנט.

אייל גולן. ניר פקין
תגידי, את מזהה אותי?/ניר פקין

בינתיים, עד להודעה חדשה, ימשיך הזמר להתנייד במכונית הספורט היוקרתית שרכש לאחרונה. אך אל חשש, במידה ורשיונו אכן ישלל, גולן תמיד יוכל להשתמש בשירותיו של נהגו הפרטי או להתנייד על הקורקינט החשמלי שרכש לעצמו.

וואלה! סלבס נעצרה פעם על נהיגה בעירום.

מה דעתכם על זה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

אייל גולן. ניר פקין
יאללה צלמי מהר/ניר פקין
אייל גולן. ניר פקין
בוא נעוף מפה/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully