וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי סרור די. ג'יי

וואלה! סלבס

21.2.2012 / 15:10

פליט "האח הגדול", יוסי סרור, אמנם מטפח קריירת עיצוב שיער, אבל כשהציעו לו להיות די.ג'יי אורח ללילה אחד במועדון תל אביבי, הוא ממש לא סירב. וואלה! סלבס בשוואיוואיה

יוסי סרור רק יצא מבית האח הגדול וכבר גילה שחיי הסלבריטאות רחוקים מלהיות קלים. סרור הוזמן להתארח בתכנית הבוקר של ערוץ 2 ובמקום להתעורר מוקדם בביתו שבחיפה ולדהור לחיפה בשעות בהן השמש אפילו ישנה, החליט הכוכב לבלות את הלילה בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, קברניטי מועדון "החתול והכלב" הלוהט, הציעו לסרור לבלות לילה אחד על עמדת הדי.ג'יי שלהם, לצדו של תקליטן הבית, יניב אמריו. פליט הריאליטי התלהב מההצעה והגיע אתמול (ב') בצהריים לפגישה בתל אביב, על מנת לבחור את רשימת השירים שיקפיצו את החוגגים.

כמה שעות אחרי, הגיע הסרור למועדון וניסה לפלס את דרכו בין עשרות מעריצים שביקשו תמונה משותפת. מנהלי המועדון זיהו את הבעייתיות והצמידו לסרור שומר פרטי שדאג להרחיק את המטרידים שדרשו תמונות וחתימות. לאחר שסיימו להרים את המועדון, החליטו סרור ואמריו ששיתוף הפעולה שלהם היה פורה מכדי לוותר עליו בכזו קלות וסגרו שיתחילו לעבוד בקרוב על רמיקס מועדונים קופצני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב במועדון הקרוב לביתכם. סרור ואמריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסובבים אותו, יוסי אולי נראה היה מעט מבושם ומטושטש, אך לטענת מקורביו הוא פשוט התגעגע לחיי הלילה ונהנה מכל רגע. הנוזלים היחידים שזרמו לגופו היו מים ופחית משקה אנרגיה נטולת אלכוהול.

עוד השתוללו על הרחבה: דורית בר אור שהגיעה עם החבר הטוב שלה, מפיק העל מוטי רייף.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לחלטר בתור דיסק ג'וקי. מאז היא לא מורשית להיכנס לאף קלאב בעיר.

מה אתם אומרים על זה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

שמעתם? קרן פלס בהריון!

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי סרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully