וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקי גריפין: "ישראלים מטומטמים, למרביתכם אין השכלה"

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

20.2.2012 / 16:38

מתברר ש"מחאת הפסק זמן" לא מצליחה לכבוש את כולם. בקי גריפין התמרמרה בחשבון הפייסבוק שלה על תוצאות המחאה: עליית מחירי השוקולד הישראלי בארה"ב. וואלה סלבס שוקוליסטית

לאחרונה הבחינו ישראלים רבים שביקרו במרכולים בארצות הברית כי מחירי הממתקים הישראלים, ביניהם חטיף "פסק זמן", "טוויסט", שוקולד למריחה "השחר" ומוצרים ישאלים נוספים נמכרים במחירים זולים הרבה יותר מעבר לים. חשיפת הפרשה הצליחה לקומם לא מעט צרכנים ישראלים שנדהמו לגלות את המחדל, מה שהיווה יריית הפתיחה למחאה חברתית חדשה - הקרב על השוקולד.

מתברר שגילוי הבדלי המחירים והצפתם לראש סדר היום, הצליח להרתיח את הטאלנטית הישראלית בקי גריפין, המתגוררת בימים אלו בניו יורק, שהעדיפה להודיע לחבריה המוחים מה בדיוק היא חושבת עליהם דרך חשבון הפייסבוק שלה: "תודה לכם ישראלים מטומטמים, עכשיו מחירי הפסק זמן הועלו בארה?ב. הם היו מספיק יקרים בניו יורק לפני!!! אתם מתלהמים על שטות - אולי תתחילו להפעיל את השכל??? אה סורי, למרביתכם אין השכלה בכלל. וכמו שצעקנו ברחובות ?אין השכלה, אין מדינה?.

בקי גריפין. אביב חופי
ישראלים מטומטמים. בקי/אביב חופי

התגובות לא איחרו לבוא וגריפין שוב לא נשארה חייבת. חבר שהעז לתהות אם יש לה מניות בשטראוס ומה אכפת לה שתהיה מחאה הגיבה: "עם כל הכבוד לך ולחברים שלך - שלא תעז להעיר לי על מאבקים. חצוף. אתה וכולם ישבתם בבית כשאני חטפתי מכות למענכם. התעוררתם שנים מאוחר מדי ואתה מעיר לי?".
לטענתה של גריפין כל ההמולה נוצרה עקב מחירים של חנות אחת בניו ג'רזי, "הסלאמס של ארצות הברית", כפי שהיא מכנה אותה. גריפין טוענת שהמחירים לא משקפים את המציאות בשאר החנויות.

מספר דקות לאחר שכתבה את הסטטוס המתלהם פרסמה אחד נוסף: "יש אנשים בלי אוכל ואתם מתלהמים על הקינוח. סתומים".

וואלה! סלבס מוחה רק אם מבטיחים לה שאחרי זה יתנו לה לכתוב כתבה ב-7 לילות. היי דפני ליף

מה דעתכם על דבריה של גריפין? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully