וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון ויצמן טסה לאוסקר

וואלה! סלבס

21.2.2012 / 0:00

בזמן שאתם נרקבים במשרד\בבית, לירון ויצמן טסה לסקר את הטקס הכי שווה של השנה. במקום לצהול: ויצמן דואגת איך תעביר את הטיסה. וואלה! סלבס דה ווינר איז

נראה שלמגישת החדשות החמות לירון ויצמן ממש לא משעמם בתקופה האחרונה. מלבד המרדף האינסופי שלה אחר סקופים למהדורת החדשות של "ערב טוב עם גיא פינס", הבלונדה עסוקה בימים אלו בתכנונים לחתונה הקרבה ובאה שלה עם אהוב ליבה אורי סמית.

אם לא די בכך, ותאמינו לוואלה! סלבס די בכך, עכשיו המגישה הלוהטת גם צריכה לטוס לאל איי, (מסכנה!) לעמוד שעות על השטיח הכי נחשק בעולם (אומללה!), לחייך לכל עבר (האימה!), ולראות את הכוכבים הכי שוויים מנפנפים לה בריגוש.נכון שליבכם יוצא אליה?

לירון ויצמן. אביב חופי
שמלת כלה כבר מצאת? לירון/אביב חופי

אך לא הכל טוב: הבעיה הרצינית של הויצמן היא לא הלחץ והבלגן שיהיה על השטיח, אלא איך היא תעביר את שעות הטיסה הרבות לניכר. לפני מספר ימים צייצה לירון בחשבון הטוויטר שלה: "טיסה ללוס אנג?לס. המלצות איך להעביר 16 שעות באויר. בלי קלונקס. תודה". אנגרי בירדס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שמלת האוסקר של לירון/מערכת וואלה, צילום מסך

אגב, לדבר אחד המגישה לא הייתה צריכה לדאוג והוא השמלות שתלבש על השטיח. בשבוע שעבר היא התייצבה בסטודיו של המעצב גדי אלימלך (כן, כן, זה שמלביש את נינט טייב. תרגיעו) ובחרה לה מספר שמלות. זהו. עכשיו אפשר לבכות.

וואלה! סלבס טסה פעם לטקס האוסקר כשליחה מיוחדת של "יוסף מלך השטיחים" בשביל להעביר וויש אחרון לפני שכולם דורכים על השטיח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יפה לך פרחוני. השמלה השנייה של לירון/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully