וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גבע נפצע

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

21.2.2012 / 0:00

מיקי גבע הצטלם לקליפ בביתו והשתתף בסצינה של שבירת צלחות בסגנון יווני. הקרייסס: יממה אחרי הצילומים גבע דרך על זכוכית ונפצע ברגלו. וואלה! סלבס חתוכה עליו

תשאלו כל סלב בביצה ותגלו שמשחק, הוא לא אחד המקצועות המסוכנים שיש, אבל תנסו לשאול את מיקי גבע ויש סיכוי שתקבלו תשובה שונה לחלוטין.

בשבוע שעבר הצטלם הגבע החתיך לקליפ החדש של להקת "מונה לופה" שלו ושל אורי גוטליב. הקליפ הצטלם בביתו של גבע ויום הצילום היה רגוע ונטול משברים. הסצנה האחרונה באותו היום היתה סצנת שבירת צלחות, א-לה גליקריה סטייל וגבע מיד נידב כמה כלים מהאוסף הפרטי והחל לנפץ אותם על הרצפה לקול צהלת הצוות. יאסו

יממה אחרי, גבע התהלך לו בביתו כשהוא יחף (לא שמעת שחורף בחוץ?!) ולהפתעתו נתקל בזכוכית סוררת שנשארה מאחור. הפגישה המרגשת התרחשה כאשר הזכוכית ננעצה בחוזקה ברגלו של גבע וגרמה לדימום רציני.

מיקי גבע. אביב חופי
על שתי רגליים. גבע עומד/אביב חופי

מתברר שהפציעה היתה כל כך קשה, עד שזה החליט לבטל כמעט את כל ההופעות שתוכננו לו להמשך השבוע, ונכון לימים אלו מחלים בביתו עם רגל חבושה.

איילה ברק, המנהלת האישית של גבע בתגובה: "כרגע ביטלנו שתי הופעות , מקווה שלהופעה ביום חמישי באוזן בר, הוא כבר יצליח לעמוד על הרגל. מאחלת לו החלמה מהירה".

וואלה סלבס דרכה פעם על זכוכית. הזכוכית הלכה לקבל זריקת טטנוס.

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי גבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully