וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ונועה תשבי ספורטיביות

שירות וואלה! סלבס

19.2.2012 / 11:43

אחרי השקת ה"ספורטס אילוסטרייטד" בניו יורק, בר רפאלי נדדה ללוס אנג'לס, שם פגשה את נועה תשבי. בין השופינג והבילויים השתיים גם צפו במשחק כדורסל. וואלה! סלבס מעודדת

בר רפאלי לא מתעייפת. אחרי שחרשה את ניו יורק בשבוע שעבר לטובת השקת הגיליון החדש של "ספורטס אילוסטרייטד", החליטה הדוגמנית לחתוך לכמה ימים בלוס אנג'לס. בדרך צייצה רפאלי בטוויטר שבשבילה לבקר בלוס אנג'לס זה כמו לעבור למחלקה ראשונה אחרי שטסה במחלקת תיירים. משפט שהצליח למרמר לא מעט ניו יורקרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר נחתה בלוס אנג'לס, שיגרה את עצמה למסע שופינג בחנות של "דיור" בבוורלי הילס ואז נפגשה עם חברתה הטובה והגרושה הטרייה, נועה תשבי. אל השתיים הצטרפו הדוגמניות ולנטינה מיצ'טי ואיוואנה מיליצ'ביק, מה שהסביר את הציוץ של תשבי שכתבה שהיא ובר בדאבל דייט. במקום לשבת במסעדה טרנדית ולשחק אותה "סקס והעיר", החבורה הלוהטת הלכה לצפות במשחק כדורסל.

אגב, אם בא לכם לראות את התמונות הלוהטות של הרפאלי ל"ספורטס אילוסטרייטד", אתם תאלצו לשלם כמה ירוקים עבור התענוג. מתברר שבאפליקציה של המגזין, ניתן לצפות בתמונות של הבנות הסקסיות, חוץ מבאלו של בר. הישראלית קיבלה משבצת משל עצמה שנקראת "בר של זהב" שעל מנת לדפדף בין התמונות ולרייר, צריכים הגולשים לשלם כסף. שנאמר: גולד דיגרית.

וואלה! סלבס מאמינה שאם לוס אנג'לס זה מחלקת עסקים, וניו יורק זה מחלקת תיירים, אז מה זה אומר על הוד השרון?

אחרי הסכסוך: אייל גולן וליאור נרקיס עושים סולחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully