וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כוהנר ושונית פרג'י טוחנות

וואלה! סלבס

16.2.2012 / 16:21

חשבתם שמלכות יופי לא אוכלות? תחשבו שוב. לירן כוהנר, שונית פרג'י, רווית אסף ועוד כמה מלכות יופי בדימוס נפגשו לארוחת בוקר איכותית וטחנו בכל הכוח. וואלה! סלבס משמינה

מקבץ מלכות יופי בדימוס, ביניהן: לירן כוהנר ושונית פרג'י, נפגשו הבוקר (ה') לארוחת בוקר חגיגית יחד עם המתמודדות הצעירות והטריות של תחרות "מלכת היופי של ישראל" לשנת 2012.

שונית פרג'י, לירן כוהנר, שביט ויזל. אביב חופי
ראית כמה אוכל? לירן, שונית ושביט/אביב חופי

בניגוד לשמועות על כך שדוגמניות מנשנשות (ואחר כך מקיאות) חסה ומים, החבורה הפוטוגנית, הגיעה למסעדת היוקרה "התרנגול הכחול" שבמתחם G, כדי לנשנש ובעיקר להצטלם. הבעיה: במקום להתרכז במינגלינג, הבנות מצאו את עצמן נוברות בערמות של מזון איכותי בחסות חברת "וולה קולסטון".

יאנה חודריקר, רווית אסף, ניקול הלפרין, שונית פרג'י. אביב חופי
יאללה תצלמו, אנחנו רעבות. יאנה, ניקול, רווית ושונית/אביב חופי

כאשר סיימו לעכל את החומוס, השקשוקה הסלטים ומגוון המוסים המפנקים שרקח עבורן השף שאול בן אדרת, המועמדות נפגשו לראשונה עם מלכות היופי היוצאות לשנת 2011: אלה רן, שביט ויזל (נטולת הציון ברוך שלה), בר מרום, קים אדרי, קים אקפי, ומלכות יופי משנים קודמות: יאנה חודריקר, ניקול הלפרין, רווית אסף ועוד.

וואלה! סלבס השתתפה פעם בתחרות הפנים של דימונה וזכתה במקום הראשון מהסוף. אמרו לה שהיא כל כך יפה, עד שאי אפשר להעלות אותה לבמה, כדי לא להבהיל את הקהל.

ועוד מעולם היופי: הוניגמן נפרדים מסנדי בר

גם הוא היה פעם עם מלכת היופי: אייל גולן ושומר הראש החדש שלו

שאול בן אדרת. אביב חופי
איזה טעים. שאול והמתמודדות החדשות/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully