וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיקי The Voice הבריטי ביטלו את השתתפותו של חן אהרוני

וואלה! סלבס

16.2.2012 / 0:02

הזמר הישראלי קיבל טלפון ממפיקי הגרסא הבריטית שביטלו את השתתפותו בתכנית, מאחר והדבר התפרסם בכלי התקשורת. חן: "אני משתדל לא לקחת את זה קשה". וואלה! סלבס בבאסה

פרסום ראשון: אם יש משהו שחן אהרוני למד בימים האחרונים הוא שיש דבר כזה פרסום רע. הכוכב הנולד בדימוס, כבר היה מוכן לטוס לממלכה הבריטית ולהוכיח לכולם שישראלים יודעים לעשות את זה טוב יותר בתכנית הכישרונות "The Voice". לצערו של אהרוני, אתמול (ד'), קיבל שיחת טלפון ממפיקי התכנית שבישרו לו כי לא יוכל להשתתף בתכנית מאחר ועבר על חוקיה.

על פי ההסבר של המפיקים, אחד מסעיפי החוזה הראשוני עליו חתם הזמר היה שמירת סודיות. אממה, מרוב התרגשות, הוא לא הצליח להתאפק ולאחר שדבר השתתפותו נחשף בפייסבוק, החל להתראיין לכלי התקשורת השונים על נסיעתו המתוכננת לצילומי הבליינד אודישן, דבר שכאמור, עלה לו בפסילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מבואס. חן/מערכת וואלה, צילום מסך

מבירור שערכה וואלה! סלבס התגלה כי בחור (קנאי משהו) בשם דן חדד צייץ בטוויטר של התכנית בבריטניה, פוסט ובו לינק לכתבה מאתר אינטרנט, על חן ועל השתתפותו בתכנית. מפיקי התכנית זעמו ומיד התקשרו לזמר כדי להודיע לו שעם כל הרצון הטוב, הוא עבר על חוקי התכנית ולכן הם נאלצים לפסול אותו.

אך נראה שהמזל בכל זאת שיחק לחן. בימים הקרובים היה אמור לטוס הזמר ללונדון כדי לחתום על החוזה עליו חותמים המתמודדים שעברו את כל האודישנים. אם אהרוני אכן היה חותם על החוזה, ורק אחר כך היה מתגלה דבר הראיונות שהעניק, הוא היה נקנס במאה אלף פאונד.

חן, לא יכולת לשמור על הפה?
"ההשתתפות בדה וויס הייתה אחת מהפרוייקטים שהיו לי בקנה ולצערי, בעקבות הסיקור התקשורתי הרחב היא נקטעה.
אני משתדל לא לקחת את זה קשה ולהמשיך קדימה. שמח על ההזדמנות שניתנה לי וכל כולי מתמקד כרגע באלבום השני שלי, שעתיד לצאת בחודשים הקרובים בישראל ועל אפיקים נוספים שנפתחו באירופה ".

גם הפה הגדול של וואלה! סלבס עלה לה בפסילה. במקרה שלה פסלו לה את האזרחות.

מה דעתכם על הביטול? בואו לקשקש על זה בפייסבוק

האזינו לשיר החדש של חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully