וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: למה לירון זהבי לא שירתה בצבא?

וואלה! סלבס

15.2.2012 / 13:40

בגיל 18 עתרה הדיירת החדשה לבית המשפט העליון, על מנת לבקש לשחרר אותה מהצבא בטענה שמצבה הנפשי לא תקין. משפחתה: "היא שוחררה מסיבות רפואיות". וואלה! סלבס קב"ן

הדיירת החדשה בבית האח הגדול, לירון זהבי, כנראה שכחה שכשמגיעים לפריים טיים, יש נטייה לשלדים להגיח מהארון. במקרה של זהבי זה לא לקח זמן רב. בבוקר אחרי כניסתה לבית מתברר שהיא לא שירתה בצבא מסיבות לא לגמרי ברורות. לירון, שהיתה דוגמנית מצליחה בשנות ה-90, טסה לנסות את מזלה מעבר לים. לצערה של הדוגמנית, במקום שערים במגזינים נחשקים וקמפיינים שמנים, היא קיבלה חיידק אכזרי שחדר לה למעיים ונאלצה לחזור לארץ לקבלת טיפול.

למרבה הצער, לאחר תקופה קצרה, קיבלה זהבי צו ראשון ומיד פנתה לצה"ל והסבירה שאין באפשרותה להתגייס עקב מצבה הרפואי. לאחר שעברה וועדה רפואית, הוחלט לגייס אותה בכל זאת. הדוגמנית, שלא הסכימה להתגייס, פנתה לבית המשפט העליון, וביקשה להשתחרר עקב מצב נפש בעייתי. צוות השופטים שכלל את דליה דורנר ודורית בייניש החליט סירבו לבקשת דחיית הגיוס אך הורו על מינוי וועדה רפואית שתבחן מחדש את מצבה הנפשי. כאמור, לאחר כינוס הוועדה הרפואית ההיא, שוחררה זהבי מצה"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא להתנהג בהתאם. לירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! סלבס פנתה להפקת האח הגדול לבדוק האם העובדה שזהבי ביקשה להשתחרר מהצבא בעקבות מצב נפשי בעייתי, לא יכולה להשפיע על השהות שלה בבית האח הגדול.

מהפקת האח הגדול נמסר: "מפאת שמירה על צנעת פרטיותה של לירון, לא נפרט מהן הסיבות לשחרורה החוקי מצה"ל.
אם במסגרת שהותה בבית או לאחר יציאתה ממנו תבחר לעשות כן – זו זכותה"

עורך דין שרון נהרי מסר בתגובה: "מדובר בבחורה מקסימה שרצתה לשרת בצבא, אולם בשל בעיה בריאותית שקשורה לחיידק שתקף אותה בחו"ל, לא גויסה".

משפחתה של לירון מסרה בתגובה: "לירון היא בת למשפחה פטריוטית ושני הוריה אף שירתו בקבע. הסיבה לכך שלירון לא שירתה בצה"ל, הינה סיבה רפואית. לירון חלתה במחלת מעיים קשה והייתה מאושפזת במשך מספר חודשים. צה"ל ניסה לשחרר אותה מסיבה נפשית, על מנת להתחמק מאחריות על מחלתה (המשך טיפולים, מנוחות ועוד) ולירון אף הגישה עתירה לבג"ץ בהקשר זה. נדמה שפרסום זה בעוד לירון נמצאת בבית האח, ולא ניתן לקבל את תגובתה - אינו הוגן. לירון לא התחמקה משירות צבאי. יש להיצמד לעובדות".

וואלה! סלבס הגיעה פעם לוועדה רפואית עם פאה ועקבים וטענה שהיא קוקסינל. זה לא עזר לה.

מה דעתכם על הדיירת החדשה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אותו היא כבר לא תראה: שי רגב מודח

מה תגיד על זה עינב: ראיון עם הדיירת החדשה

מישהו שלא יאהב את זה: ערן טרטאקובסקי בסרטון נגד שתייה בשכרות

אחת שיודעת: בר רפאלי, גם אחת שלא התגייסה, מככבת בשמלה שקופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully