וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן תככב בקמפיין בינלאומי

וואלה! סלבס

14.2.2012 / 11:50

צרות של עשירים: ניקול ראידמן התלבטה בין שלושה קמפיינים לחברות תכשיטים שהוצעו לה, לבסוף היא הלכה על זה שהציע הכי הרבה כסף. וואלה! סלבס רוצה גם

אם לרגע דאגתם למצב העובר ושב של הגברת ניקול ראידמן, ואנחנו בטוחים שלא דאגתם, אתם יכולים להיות רגועים. המעושרת בעלת ארון הבגדים הכי שווה בעיר חתמה אתמול (ב') על חוזה שמנמן לקמפיין למעצב התכשיטים הבינלאומי גיל נויהאוס.

ראידמן, שחיי הביום יום מעדיפה לבלות בחנות שלה בכיכר המדינה, קיבלה בשבועות האחרונים הצעות מלא פחות משלוש חברות תכשיטים שונות. לאחר התלבטות בינה לבין תיק ההרמס שלה, החליטה המעושרת שהיא, כמה צפוי, הולכת על החברה שמציעה הכי הרבה כסף. מסכנה, באמת חסר לה.

ניקול ראידמן. אביב חופי
איפה היהלומז'?/אביב חופי

בימים הקרובים תצטלם חולת המותגים לחברת התכשיטים NEUHAUS של המעצב הישראלי, ואף תסע איתו להשקת הקולקציה במסגרת פסטיבל קאן. אגב, את התכשיטים המדוברים ניתן להשיג בין היתר גם במדריד, פריס, מוסקבה וציריך. אבל אם אין לכם מספיק כסף, אתם יכולים לבהות בכוכבות ההוליוודיות שעונדות אותם כמו: פריס הילטון, סלין דיון ופרגי.

כזכור, ראידמן הפסידה בעבר קמפיין לבנק גדול, לטובת החברה לשעבר טלי ריקליס סיני, דבר שיצר סכסוך מתוקשר בין השתיים. בניגוד לפעם האחרונה שהצטלמה לקמפיין ולבסוף גם תרמה את המשכורת שלה, הפעם ראידמן לא תתרום את הכסף למטרות צדקה. בכל זאת היא צריכה קצת לעצמה.

ניקול, אפשר הלוואה?
"אני מאוד שמחה שבסוף בחרתי בקמפיין הזה. האחרים רצו אותי בגרוש וחצי, ועם כל הכבוד, אני אישה יוקרתית". מה שנכון.

וואלה! סלבס הצטלמה לקמפיין לתכשיטים. ניתן לרכוש אותם בדוכן בנחלת בנימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully