וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלי לוי טסה להוליווד

וואלה! סלבס

14.2.2012 / 0:02

אחרי יהודה לוי ועוז זהבי, גם מלי לוי תשאיר את הקריירה הישראלית מאחור ותטוס לנסות את מזלה בהוליווד. אבל אל חשש, היא תחזור עוד שלושה שבועות. וואלה! סלבס ד"ש לאנג'י

משהו טוב עובר על תעשיית השחקנים בישראל: מלי לוי החליטה שעם הכבוד לניסיון של אנג'לינה ג'ולי לטרפד לה את התפקיד בסרט החדש של בראד פיט, היא לא תוותר כל כך בקלות על קריירה בהוליווד.

לוי, שבימים אלו עסוקה במספר פרויקטים ישראליים, הבינה שמה שטוב לאיילת זורר ואלונה טל, יכול בוודאי להיות טוב גם בשבילה ובשבועות הקרובים היא תשאיר את המשפחה והקריירה בישראל ותסע, ביחד עם המורה שלה למשחק, ערן פסח, לנסות את מזלה בלה לה לנד.

מלי לוי. אסף לב, ספק 500
פוזה הוליוודית. מלי/ספק 500, אסף לב

על פי מקורבים לשחקנית, מתכוננות לה מספר פגישות עם במאים חשובים באל איי פלאס כמה אודישנים שכבר נסגרו מבעוד מועד. אבל אל תתגעגעו יותר מדי, לוי טסה לתקופה של שלושה שבועות, שבסיומן תחזור לארץ ותמשיך לעבוד כאילו אין חלום הוליוודי.

בינתיים, בשביל להרוויח כמה דולרים שיהיה לה איך לקנות קפה ודונאטס, מלי הצטלמה אתמול (ב') לקמפיין של הקוסמטיקאית של המפורסמים, מימי לוזון, שגם דאגה שעור הפנים של לוי יתאים למזג האוויר ההוליוודי. כן, יש כזה.

וואלה! סלבס טסה להוליווד רק כשמזמינים אותה לנקות את מרצפות הכוכבים.

לא לבד: גם מורן אטיאס בדרך להוליווד

כבר הצליחה: אלונה טל תככב בסדרה הוליוודית חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully