וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב תובעת את איציק זוהר

גלעד גרוסמן | צילום: אביב חופי

13.2.2012 / 14:11

איציק זוהר לידיעתך: עיריית תל אביב החליטה לתבוע אותך על סך 196,803 שקל לאחר שלא שילמת 429 דו"חות חנייה. וואלה! סלבס חונה באדום לבן

איציק זוהר בטח לא תיאר לעצמו שכמה דו"חות חניה שחיכו לו מתחת לוישר, ייגמרו בתביעה של עיריית תל אביב על סך של 196,803. מכתב התביעה שהגיע לידי וואלה! סלבס עולה כי השחקן לשעבר ושדרן הספורט בהווה, שכח לשלם דו"חות חנייה שהגיעו לתיבת הדואר שלו בין השנים 2003-2010. ספק אם העניין היה מגיע לבית משפט אלמלא היה מדובר בסך כולל של 429 דוחות ועבירות המדוברות, שביצע זוהר בלא פחות מ-14 רכבים שונים, כאשר רק ארבעה מהם שייכים לו. מי אמר שיא גינס?

איציק זוהר. אביב חופי
1,2,3,4,...429 דוחות. איציק/אביב חופי

לטענת העיריה, שהגישה כתב תביעה באמצעות משרד עורכי הדין שרקון, בן-עמי, רוזנבוים, אשר ושות', במהלך השנים כמעט ולא ניתן היה לאתר את זוהר, שהחליף כתובות ללא הרף, אולם למרות זאת נשלחו אליו הודעות תשלום קנס בדואר רשום. רובן המכריע של ההודעות חזרו עם הכיתוב: "לא נדרש" "העתיק מגוריו" או "מען בלתי ידוע". עוד נטען בכתב התביעה כי כל נסיונות העיריה לבצע פעולות גביה נגד זוהר לא צלחו.

לזכותו של זוהר ייאמר כי במאי 2007, כך על פי כתב התביעה, הגיע השדרן להסכם עם בית המשפט, במסגרתו הוא פרס את החוב ל-12 תשלומים. אלא שהצ'קים אותם העביר חזרו מאחר ולא היה להם כיסוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חכו, זה ממשיך. במאי 2009, ניסו אנשים מטעם התביעה לאתר את זוהר אך ללא הצלחה. לאחר ששכרו את שירותיהם של חוקרים פרטיים, אותר שחקן הכדורגל לשעבר ואנשי הוצאה לפועל נשלחו לביתו במטרה לעקל את חפציו. אלה נתקלו בסירוב של אנשי הבית שאפילו לא פתחו להם את הדלת.

העבירות אותן ביצע זוהר, לטענת העיריה, מוגרות כ"עבירות חמורות". כך למשל, מרבית הדוחות ניתנו עקב חנייה על המדרכה, חניה מול תחנת אוטובוס, במקום בו קיים תמרור "אין עצירה", חניה בתוך צומת, חניה במקום להורדת נוסעים, חניה כפולה וכו'.

"הנתבע עושה דין לעצמו, כאשר הוא חונה היכן שחפץ, תוך פגיעה בסדר הציבורי, העולה אף כדי סכנת הציבור, תוך זלזול בחוק ובציבור", נכתב בתביעה.

איציק, צריך הלוואה?
"זה סיפור ישן נושן. מה שצריך לשלם אני אשלם. יפה שהם מעדכנים אתכם לפני שהם מעדכנים אותי".

גם וואלה! סלבס לא שילמה את מאות הדו"חות שקיבלה על התערטלות בציבור. זו מדינה חופשית, לא?

אולי הכסף יבוא משם: איציק זוהר נכנס לעסקי השיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully