וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי שלום מוזס vs אחינועם ניני

וואלה! סלבס

13.2.2012 / 11:56

אשת המשנה לראש הממשלה כנראה נעלבה מההתבטאויות של אחינועם ניני על ישראל, אז עכשיו היא משיבה אש וטוענת שהיא מזכירה לה בחורות שמחפשות פרנסה קלה. וואלה! סלבס מחממת

ג'ודי ניר מוזס ידועה בתור אישה שפיה וליבה שווים, או במילים אחרות אחת שאין לה עצם בלשון ואומרת את כל מה שהיא חושבת. האחרונה שטעמה מנחת זרועה של המוזס היא הזמרת אחינועם ניני.

הזמרת, השנויה במחלוקת בזכות התבטאויות שונות שלה, אמרה בראיון לעיתון "גלובס": "אני מודאגת, מוטרדת ובעיקר עצובה מכך שלא מבינים עד כמה עסקי המוזיקה נמצאים פה במצב של קריסה", אמרה והוסיפה, "אנשים לא קונים יותר דיסקים, מה שנשאר לאמנים אלה הופעות, וגם בשטח הזה זה רק נהיה יותר ויותר קשה".

כנשאלה האם יש פיתרון לבעיה, ענתה הזמרת, "פשוט מאוד. לחזור לתקופת שושלת המדיצ'ים. לרוזנים ולאפיפיורים שתמכו באמנים. היום, כדי להמשיך ליצור, אמן חייב פטרון עשיר שיטפח אותו כמו שטיפחו את מוצרט. אמנם הדבר הזה הוא סוג של חרב פיפיות, כי תראה לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה, אבל היום יותר מתמיד יש לעסקים אינטרס להיות מחוברים לאמנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא התכוונתי. אחינועם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזס, אישה אמידה בפני עצמה, קראה את הראיון, לא יכלה לעצור את עצמה (וטוב שכך) ומיד כתבה בדף הפייסבוק שלה את הדברים הבאים: "אחרי שהשמיצה וליכלכה עלינו בעולם, אחינועם ניני, אחת שאוהבת לכבס את הכביסה הישראלית בתקשורת העולמית מתבכיינת: "כדי שאמן יוכל היום ליצור,הוא חייב פטרון עשיר שיממן אותו", היא מאיימת ש"אם לא ימצא לה פטרון איאלץ להפסיק לשיר". לא זכור לי שלאייל גולן, לסקעת או למירי מסיקה יש פטרונים". כתבה המוזס, ואם לא די בכך, היא גם קינחה והוסיפה, "זה מזכיר לי בחורות צעירות שמחפשות פרנסה קלה, אתם יודעים איך". האמת שאנחנו לא יודעים, אבל בטוחים שתספרי לנו.

עופר פסנזון, מנהלה של אחינועם, מסר בתגובה:
"אחינועם נחשבת לאחת השגרירות הטובות של ישראל בעולם. הגברת מוזס יכולה לפנות למשרד החוץ, שהיה פעם של בעלה. המילים "אם לא ימצא פטרון, איאלץ להפסיק לשיר", לא נאמרו והייתה גם התנצלות של הכתבת. מה שכן נאמר, אבל לא פורסם, שכמו שיש קבוצות בעולם שנעזרים בספונסרים, ככה גם אמנים יכולים להעזר באנשים בעלי ממון".

ג'ודי, הכל בסדר?
"אני עומדת מאחורי הדברים שלי. מעבר לזה אין לי מה להגיד". חבל.

וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה, היא כל החיים שלה חיה על חשבון ספונסרים.

אחינועם לא לבד: ג'ודי נגד בן שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully