וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראמי 2012: ניקי מינאז' עושה בושות

שירות וואלה! סלבס | צילום: apimages

13.2.2012 / 11:20

הטקס הכי חשוב בתעשיית המוזיקה התקיים אתמול ומלבד אדל שזכתה, היו עוד כמה שגנבו את הפוקוס כמו ניקי מינאז' שבאה עם האפיפיור. וואלה! סלבס במרכז הבמה

מספר שעות לאחר מותה הטראגי של הזמרת הגדולה, וויטני יוסטון, התקיים הטקס השנתי של תעשיית המוזיקה - טקס פרסי הגראמי. על אף האווירה המדוכדכת ששררה באולם בעקבות ההודעה המצערת, הדבר לא מה מנע מהכוכבות המטורללות, שעבורן כל יום הוא פורים, לעטות על עצמן את מיטב תחפושותיהן, ולהילחם על כל פלאש בשטיח האדום.

ניקי מינאז'. AP
אז אתה בא לפה הרבה? איש חתיך בשמלה שכמותך. ניקי וידיד/AP

אז אחרי הביצה של ליידי גאגא, מי שללא ספק לקחה את המלחמה צעד אחד קדימה ואף גרמה ללא מעט גבות לעוף באוויר, הייתה ניקי מינאז'. הזמרת, שלאחרונה הפכה לBFF של מדונה, הגיעה לטקס כשהיא מלווה בבחור מבוגר שמחופש לאפיפיור. אתרים בחו"ל טוענים, כי יש מי שחושב שהמינאז' קצת הרחיקה לכת בתעוזה שלה, בהתחשב בעובדה שהמוות של יוסטון עוד אפף את האולם.

ריהאנה. AP
איי קראמבה! ריהאנה מחופשת לאלילה/AP

מלבד מינאז' עוד הפציעו בתלבושות שלא משאירות מקום לדמיון היו: ריהאנה, שכפי שדיווחנו לכם, נפגשה עם המנטליסט ליאור סושרד, הגיעה בשמלה שחורה וסקסית. גם פריס הילטון, חברה נוספת של סושרד, הלכה הפעם על לוק סולידי. פרגי, לעומתן, הפגיזה בשמלת תחרה שחשפה גוף בוטילישסי שווה במיוחד ואילו קייטי פרי, החליטה להתחפש לדרדס וצבעה את השיער בכחול. ברגיל.

קייטי פרי. AP
כביסה מלוכלכת מכבסים על הבמה. קטי/AP

אותה פרי, אגב, ביצעה לראשונה את שירה החדש, מה שגרם לגל שמועות של כל באי הטקס, האם השיר נכתב בעצם על בעלה בנפרד, ראסל ברנד? תשפטו בעצמכם, הנה כמה משפטים מהשיר: "תראה אותי עכשיו, אני מנצנצת כמון זיקוק, להבה רוקדת שלעולם לא תצליח לכבות". כאילו לא די בזה הוסיפה, "לא צריכה ממך כלום, קח את הכל". הסכם גירושים בשידור חי, מישהו?

וואלה! סלבס לבשה פעם שמלה שקופה לאיזה טקס ועשתה שלום לצלמים. זה היה טקס יום הזיכרון בחטיבה.

פרגי. AP
מזל שזכרתי ללבוש חזיה ותחתונים. פרגי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully