וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול מפתיעה את דודו אהרון

וואלה! סלבס | צילום: ערן בן עמי

10.2.2012 / 11:30

דודו אהרון התרגל להיות הילד הקטן של הזמר המזרחי, זה שמקבל חיבוקים אבהיים מאייל גולן ושלומי שבת. עכשיו הוא מקבל עוד חיבוק, הפעם ממרגול. וואלה! סלבס על שולחנות

כשדודו אהרון לא טוחן הופעות ברחבי הארץ ואוגר מזומנים (בלי עין הרע, כן?), הוא מתחזק את תדמית הזמר החביב ביותר בז'אנר הים תיכוני ומטפח חברויות עם כמה מהזמרים הכי מובילים בתחום.

אחרי שצולם מכל זווית אפשרים כשהוא רובץ לקפה ומאפה עם חברו הטוב, אייל גולן, ומתחבק בכל הזדמנות עם זהבה בן וג'ולייטה, אהרון מקבל עכשיו גם תמיכה מהחברה הכי לוהטת בשוק - מרגלית צנעני.

ביום רביעי האחרון, אהרון הופיע בהאנגר 11, אל מול אלפי אנשים, כשלפתע קלטו עיניו את הזמרת המלעונית. מתברר שצנעני סיימה ערב אחד את עבודות השירות שלה בשעה נוחה והרשתה לעצמה לקפוץ לבקר בהופעה של אהרון. במפתיע.

הזמר לא נשאר אדיש לנוכחותה של המרגול ומיד הזמין אותה להצטרף אליו לבמה ולתת לאורחים הופעה מלעונית כמו שרק היא יודעת. מרגול, שלא מספספת שום הזדמנות לקרוע במות, מיד הסכימה ועלתה לפזז איתו.

דודו אהרון. ערן בן עמי, ספק 500
יאללה תגידי כן. דודו והזוג/ספק 500, ערן בן עמי

לאחר שירדה המרגלית, הזמין דודו בחור אלמוני מהקהל, ובריטואל קבוע, אותו גברבר הציע לחברה שלו נישואים מעל הבמה. גם כאן, כמו בכל הצעה מהסוג הזה, נרשמה נוכחות מכובדת של דמעות שבסופן אמרה הבחורה "איי דו".

כשוואלה! סלבס מזמינה את החברים שלה לעלות לבמה, זה נגמר שעל המצח שלה יש כמה דולרים.

בוחן פתע: כל השאלות שרציתם לשאול את דודו אהרון ולא העזתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully