וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד החלטורות הלוהטות של כוכבי הוליווד

שירות וואלה! סלבס

11.2.2012 / 11:23

כידוע, כוכבי הוליווד משתכרים עשרות מיליונים על כל סרט והופעה טלויזיונית. היות ואף אחד לא מצפה מהם להתמודד עם פרוטות, הם נאלצים לעבוד מהצד. וואלה! סלבס חלטורה

ג'ורג' קלוני

למי חילטר? מרטיני הידוע גם בתור אחד המשקאות הכי סקסיים עלי אדמות (אחרי הכל, ג'יימס בונד לוגם אותו מעורבב,לא מנוער). אז טבעי היה שהחברה, תחפש את הכוכב ההוליוודי הכי סקסי, על מנת שיתרום את פניו לקמפיין שלהם.

נשאר בארנק עם: תמורת שירותיו של קלוני, שילמה חברת המשקאות סכום דמיוני של מיליון דולר ליום צילום אחד. בקטנה

איפה עוד ראיתם אותו: ברור שזה לא הספיק לכוכב, שמצא את עצמו מככב גם בפרסומות של חברת הרכב "פיאט" ו"נספרסו".

מי זאת? מדונה

למה חילטרה? זה היה רק עניין של זמן עד שמדונה תמכור את פרצופה המזוהה לאיזה מותג. אחרי שניסתה את מזלה עם חברת H&M, החליטה שהיא עולה רמה ונרתמה למען הקמפיין של מותג האופנה המגה יוקרתי, לואי ויטון. שנאמר: יש קלאסו

נשארה בארנק עם: אנשי המותג הסכימו להפריש 10 מיליון דולר. אל תדאגו, הם מחזירים את זה תוך חצי שעה וכמה תיקים.

איפה עוד ראיתם אותה: מדונה קימפיינה גם את דולצ'ה וגבאנה. הבעיה היתה כאשר תמונות לא מרוטשות של הכוכבת דלפו מסט הצילומים והצליחו להרתיח אותה וגם להעלות דיון על מצבה הבריאותי. גם בפפסי ובחברת BMW התלהבו ושילמו עבור הזכות להשתמש בשמה. ככה זה שאת סופרסטאר. לא משהו שאתם מבינים בו

הצצה אל מאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת

דיויד בקהאם

למה חילטר? אי אפשר להתעלם מהפיגורה הרותחת של בקהאם. הנשמות הטובות ב"ארמאני", זיהו את הפוטנציאל שבקוביות הבטן שלו והחליטו לא לתת לקהל לפנטז על מה שקורה לשחקן הכדורגל מתחת לחולצה ופשוט שילמו לו תמורת הזכות לבהות בו בתחתוני החברה.

נשאר בארנק עם: התענוג כמובן לא היה זול, בקהאם דרש וגם קיבל סכום של כ- 19 מיליון דולר. כסף קטן. אה כן, גם ויקטוריה נדחפה לפרסומת.

איפה עוד ראיתם אותו: המגה סטאר זיהה את הפוטנציאל והחליט להצטלם לקמפיינים עצמיים. וכך יצא שהקמפיינים הבאים שלו היו לקדום הבושם הנושא את שמו ויחצון ליין התחתונים שיצר ל-H&M.

רוצים להציץ אל מאחורי הקלעים של הבקהאמים?

נטלי פורטמן

למה חילטרה? שירותיה של הישראלית (כן, כל עוד היא מצליחה ואומרת מילה וחצי בעברית היא ישראלית בעיניו!) הכי מפורסמת בגלקסיה נרכשו על ידי מותג היוקרה, "דיור". צרות החלו כאשר מעצב החברה ג'ון גליאנו נשמע כשהוא מעיר הערות אנטישמיות, מה שגרם לפורטמן חלטוף גרדת ולאיים שזה או הוא, או היא. ברור שהשאירו אותה.

נשארה בארנק עם: לא מדווח, אבל השערות גורסות כי הפורטמן הרוויחה סכום של כ-5 מיליון דולרים תמורת הזכות להיות הפנים של דיור.

איפה עוד ראיתם אותה: היהודיה הכשרה הזו נתנה את שירותיה גם לטובת פרסומת של שמפו LUX. שיא הסטייל ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת!

ג'סטין טימברלייק

למה חילטר? מיטב המוחות של חברת בג'יבנשי רבצו בחדר אחד וזממו כיצד יגרמו לצרכן המרייר להאמין שג'סטין טימברלייק רקח בעצמו את הבושם החדש שלהם, PLAY. אחרי שהבינו שזה לא יעבוד, נתנו לו לרקוד. זה כבר עשה את העבודה.

נשאר בארנק עם: מנהל הבנק של הטימברלייק שמח מאד לקבל את הצ'ק של החברה, היות והסכום שנרשם שם עמד על 5 מיליון דולרים.

איפה עוד ראיתם אותו: ג'סטין הלוהט החליט שהוא לא עוצר שם ומצא את עצמו עובד עם עוד כמה מותגים נדיבים, ביניהם: פפסי, סוני ורכבי אודי. גרידי

קייט ווינסלט

למה חילטרה? הנשמות הטובות של לנקום הבינו שלפעמים צריך להחזיר קצת לחברה והשכילו להפנים כי גם כוכבות שלא רואים להן את העצמות ראויות לקמפיין. כך קיבלה הכוכבת פרסומת לאיפור.

נשארה בארנק עם: תמורת עצמות הלחיים המשובחות של הווינסלט שילמו אנשי "לנקום" סכום של כ- 2 מיליון דולר.

איפה עוד ראיתם אותה: בתחילת הקריירה שלה, רגע לפני שהטביעה את ליאונרדו דיקפריו בטיטאניק, הצטלמה הווינסלט לפרסומת של שמפו עולב. מאז השתדרגה וקמפיינה בנוסף את מותג האופנה סיינט ג'ון.

כריסטיאנו רונלדו

למה? ממש כמו במקרה של הבקהאם הלוהט, אנשי "ארמאני" זיהו את הפוטנציאל הטמון בכוכבי כדורגל מחוטבים ושיגרו הצעות מפתות גם אל עבר שחקן הכדורגל הרותח כריסטיאנו רונלדו (תגידו, אתם ידעתם שלרונלדו ציפורני רגליים הצבועות בשחור?!)

נשאר בארנק עם: תמורת החבילה היוקרתית של הרונלדו המושלם, הפרישו אנשי התחתונים של "ארמאני" מיליון דולר יותר מהמשכורת של בקהאם, מה שהעשיר את חשבון הבנק של הכדורגלן באקסטרא 20 מיליון מרשרשים.

איפה עוד ראיתם אותו: בנוסף דיגמן הכדורגלן גם למותג הג'ינסים פפה ג'ינס, תרם את ידיו לטובת שעוני טיים פורס, ולבש בגדים של נייקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully