וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה הפוליטית סביב סער סקלי

וואלה! סלבס

9.2.2012 / 16:30

אחרי שאירגוני ימין יצאו נגד המתמודד הכי שנוי במחלוקת בבית האח הגדול, מקבל עכשיו סער סקלי תמיכה מארגוני שמאל שטוענים שהוא יצא מלך. וואלה! סלבס פוליטית

אם יש מישהו שהשיג את המטרה שלו בעצם הכניסה לתכנית הריאליטי הכי נצפית במדינה, האח הגדול, הוא ללא ספק המתמודד סער סקלי. הדייר הכי שנוי במחלוקת, שכבר עם כניסתו לבית הודיע שהוא שבכוונתו לפרוש את משנתו בפני הצופים בכל הנוגע לדעותיו הפוליטיות והמדיניות. סקלי עורר מהומה לאחר ההתבטאותיו השבוע בנושאים הקשורים לצה"ל ולכיבוש.

הראשונים לצאת נגד סקלי היו אנשי העיר אריאל. בתוכנית התייחס סקלי לאריאל ואמר שכל קיומה נועד על מנת שלא לאפשר הקמה של מדינה פלסטינית. אנשי העיר התקוממו וטענו שמדובר בהסתה. במקביל נפתחו נגד המתמודד קבוצות בפייסבוק הקוראות להדחתו ומציגות אותו כ"אויב המדינה". בימים האחרונים, לרגל 29 שנים להירצחו של פעיל "שלום עכשיו" אמיל גרינצוויג, פרסמו אנשי העמותה תמונה המורכבת ממספר כרזות הסתה של פעילי ימין, וביניהן גם תמונה של סקלי עם הכיתוב: "השמאל לא בצד של האויב, הם האויב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מודעת ההסתה של ארגונים ימניים./מערכת וואלה, צילום מסך

בתגובה מיהרו ארגוני שמאל להביע תמיכה בסקלי ובדיעותיו. בימים האחרונים פרסמה בפייסבוק, קבוצה בשם "מאה אלף מפגינים נגד הכיבוש" את קטע הוידאו המדובר בו מביע סער את דיעותיו והוסיפו את הכיתוב "כבוד לסער סקלי".

למרות המתנגדים הרבים לדעותיו הלא פופולריות של סקלי, ועל אף העובדה שברוב הסקרים שנערכו באתרים השונים, סער היה המועמד שדורג במקום האחרון, הוא שרד את העובדה שהיה מועמד להדחה, ונשאר בבית במפתיע. כרגיל, במקרים מהסוג הזה, מיד החלו השמועות בדבר התערבות ההפקה, שרוצה את סער בבית.

מהפקת התכנית נמסר: "במדינה דמוקרטית לכל אדם יש את הזכות להשמיע את דעותיו. כך גם בבית האח הגדול, בו הדיירים מוצגים לעיני כל עם עמדותיהם והשקפותיהם האישיות, והם מייצגים אך ורק את עצמם. הסקר היחידי שקובע הוא הצבעת הצופים בבית מדי שבוע".

  • עוד באותו נושא:
  • סער סקלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully