וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קוקס: "כבר שנה שלא קיימתי יחסי מין"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

9.2.2012 / 14:06

מוניקה גלר מתהפכת בקברה: קורטני קוקס, כוכבת "חברים", החליטה לגלות לשדרן הרדיו הווארד שטרן את האמת על חיי המין שלה: "הם לא קיימים". וואלה! סלבס קורי עכביש

מתברר שקורטני קוקס, הכי רחוקה מדמותה של מוניקה גלר מ"חברים". בראיון שנתנה לשדרן הרדיו השערורייתי הווארד שטרן טענה הכוכבת, שזה כבר שנה שלמה שהיא לא קיימה יחסי מין עם גבר.

כאמור, רק לפני שנה נפרדה מבעלה בשנים האחרונות ואב בתה, השחקן דיויד ארקט, כי לטענתה אחרי כל כך הרבה שנות נישואים, הם השתנו מדי. אך בניגוד לארקט, שמצא חברה חדשה, קורטני לא מסוגלת להגיע לאינטימיות עם גבר.

קורטני קוקס, דיוויד ארקט, ספטמבר 2010. Jason Merritt, GettyImages
פעם, כשהיה מי שיטפל לה בעניינים. קורטני ודיויד/GettyImages, Jason Merritt

"אני לא אשקר לך ואגיד שלא התמזמזתי קשות עם מישהו", סיפרה למראיין המטורלל שביקש לדעת אם מדובר בשחקן ג'וש הופקינס המככב לצידה ב"קוגר טאון". "אולי", השיבה הקוקס והמשיכה להסביר מה מצב השבלול שלה.

"זה לא שאין דרכים לטפל במצב", היא דיווחה ורמזה על עזרים טכניים שברשותה, "אבל אני לא מסוגלת לחשוב על להיכנס עם מישהו למיטה". אחרי מחשבה של כמה שניות הבהירה, "גברים פשוט לא מתחילים איתי, וזה מוזר, אני הכי מוכנה לעוד התחרמנות מאסיבית".

זו לא הפעם הראשונה שהזוג ארקט מלרלר עם האוורד שטרן ומדווח לו על סיפורים מחיי הזוגיות הביזאריים שלהם. לפני מספר חודשים למשל גילה דיויד לשטרן כי בגד בקורטני גם בתקופה בה היו הנישואים, והשתמש בסמים. גם זה סוג של טיפול זוגי.

וואלה! סלבס א-מינית. את מערכת היחסים הכי אינטימית שלה היא ניהלה עם לאפה מ"שמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully