וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה דץ: "באמצע התצוגה נפלה לי השמלה"

מעיין רודיך

9.2.2012 / 0:00

אורנה דץ וסלבריטאיות רבות הגיעו אתמול (ד') להשקת קולקציית קיץ 2012 של "לילהמיסט". חוץ מדיבורים על אופנה, לרלרו הבנות על הפדיחות שלהן. וואלה! סלבס פאשניסטה

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

בוקר של שמש, מוזיקה טובה, קאווה שנמזגת כאילו אין מחר ותותים מצופים שוקולד, לכל הטוב הזה זכו המפורסמות שמבינות דבר או שניים באופנה, בתצוגת הקיץ של בית האופנה "לילהמיסט", שהציג את קולקציית "MADE BY LYLAMIST".

הבנות, שהגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה, ובעיקר האחת מהשנייה, החלו לפטפט על מה שלעולם לא תמצאו אצלם בארון: "ג'ינס חריץ", אמרה דפנה לוסטיג והסבירה שמדובר בג'ינס נמוך שחושף את חריץ הישבן. מיכל אמדורסקי הצהירה שהיא בחיים לא תלך עם מכנסיים שמגיעים מתחת לברך ויאנה גור הודיעה שאצלה בארון אין חולצות בטן. מיכאלה ברקו ומיכל שפירא, לעומת זאת, הצהירו שאצלן "הכל הולך".

אחרי כמה כוסות של קאווה, הבנות גם לא התביישו לספר על הפדיחות האופנתיות שקרו להן, ברקו למשל שלפה מיד סיפור מימיה כדוגמנית בינלאומית: "דיגמנתי לטיירי מוגלר, ולמרות שאני מידה 42 בנעליים, נתנו לי מידה 38, עקבים בגובה 40 ס"מ, המסלול היה מבריק, יצאתי במלוא הדרי והופ השתטחתי יפה על המסלול".

אצל אמדורסקי המצב קצת שונה, היא טוענת שאצלה כל יציאה מהבית היא בגדר פדיחה אחת גדולה. כאילו שלא דיי בזאת, היא גם מסכמת מנימוס אופייני: "זה מעניין לי את ה..". הפאדיחה הכי גדולה, שייכת ללא ספק לאורנה דץ, " פעם עליתי בתצוגת אופנה ופשוט השמלה נפלה". באמת פשוט.

וואלה! סלבס עלתה פעם על המסלול בתחתונים וחזייה, אבל אז היא גילתה שהיא בפוסיקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully