וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה וויס: שלומי שבת נשמה

וואלה! סלבס | צילום: ינאי יחיאל, יחצנים

9.2.2012 / 0:00

המנטור הכי נשמה של "דה וויס" קיבל הודעת טקסט ממתמודד התוכנית שהזמין אותו להופעה מאולתרת. שלומי שבת, לא רק שהגיע, הוא גם עלה להופיע. וואלה! סלבס כסאות מסתובבים

מתמודדי "דה ווייס" תופסים תאוצה ובין ההכנות שלהם לתכנית עם המנטורים המפורסמים, הם גם מנצלים את רגעי התהילה, לפני ש15 הדקות יגמרו, ומחלטרים בהופעות. גם צחי הלוי, שהצליח להרשים את המנטורים ולבסוף בחר בשירותיו של שלומי שבת, סגר לעצמו הופעה והזמין את החברים הקרובים לעודד מהיציע. החברים המפרגנים קיבלו את ההודעה והגיעו בהמוניהם לפרגן לחבר הטוב (אחרי הכל, מדובר בסלב בהתהוות וחייבים להתחנף), מה שהם לא ציפו לו, היה לראות את המנטור שלומי שבת, שקיבל גם הוא הזמנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
i want you. שלומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שבניגוד לאומנים אחרים שצריכים לחמם את הקול, להבטיח שכל הפוקוס הוא עליהם ורק אז הם מוכנים לעלות לשיר, שבת התרגש מאד כשגילה שהתלמיד שלו מופיע והחליט להפתיע ולבחון איך הלוי עושה את זה בזמן אמת.

בין השירים חשף שבת את עצמו (לא על ידי כסא מסתובב), ואפילו עלה לבמה לברך את התלמיד המחונן שלו. כאילו לא די בכל זה, הוא אפילו פרגן לקהל ולצחי והסכים לשיר שיר אחד. כדי לא לגנוב יותר מדי תשומת לב. נשמה, כבר אמרנו?

וואלה! סלבס שלחה פעם אסמס והזמינה את כולם להופעה שלה. בסוף היא הופיעה לבד. בחדר חושך.

מה אתם אומרים על זה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully