וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי הררי ופבלו רוזנברג קונים שעון ב 135 אלף שקלים

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

5.2.2012 / 16:22

מי אמר מיתון ולא קיבל: מיטב הסלבריטאים קפצו בשישי האחרון לאירוע השקת שעוני היוקרה של חברת "הובלו" והתעניינו לגבי רכישת שעון יד בסכומי עתק. וואלה! סלבס קסיו דיגיטלי

סלבריטאי ישראל אוהבים להתבכיין על המצב הקשה במשק, על העובדה שאין יצירה מקומית ועל כך שפה זה לא הוליווד. אבל היי, מתברר שבכמה תחומים, הוליווד זה הכי בתל אביב.

בשישי האחרון, חברת שעוני היוקרה "הובלו", השיקה את ליין "מנצ'סטר יונייטד" היוקרתי שלהם והזמינו את סלבריטאי ישראל לשטוף את העיניים. השתתפו בחגיגה גם מותג רכבי היוקרה "אינפיניטי", שהציעו נסיעות מבחן, והשף של האלפיון משה אביב שפינק בקוסקוס וחריימה און דה האוס.

דידי הררי. אביב חופי
מה השעה? דידי/אביב חופי

בין הפנים המוכרות שהפציעו ושיחקו אותה מתעניינים בשעונים היוקרתיים: עינת שרוף, דנה גרוצקי, גלית לוי, פנינה רוזנבלום ועוד מיני סלבס ואנשי עסקים. מי ששיחקו אותה מעושרים עד הסוף ואפילו קבעו סשן מדידות בחנות, היו דידי הררי שממש התלהב מהמאורע והגיע מהבית עם שלושה שעונים בכל יד, ופבלו רוזנברג שהגיע נטול אשתו מירי והרשה לעצמו לספר שהוא הכי מתכוון לרכוש. גם מורן אייזנשטיין עמדה ליד הדוכן של שעוני הנשים ועשתה עיניים לבעלה בתקווה שיחליף לה את השעון הישן.

פבלו רוזנברג. אביב חופי
קיבלת הנחה? פבלו/אביב חופי

אם עד עכשיו לא קינאתם, אז קבלו סיבה טובה: הסלבריטאים שיצליחו לגייס את ההון ולרכוש לעצמם את השעון מנקר העיניים, יזכו להנחה של 25%, השווה לכ-31 אלף שקלים, מה שיוזיל את עלות השעון לקצת יותר ממאה אלף שקלים. ממש חצי חינם.

וואלה! סלבס לא קונה כלום אם לא מציעים לה הנחה קטנה של 100 אחוזים. שיהיה עגול.

לא תאמינו אילו כוכבים נהרו גם לאירוע של אמריקן איגל

שירז טל. אביב חופי
דוגמנית במגפיים. שירז/אביב חופי
מורן איזנשטיין. אביב חופי
לא תקנה לי שעון? מורן וינאי/אביב חופי
רונית יודקביץ. אביב חופי
יש הנחת אימהות? רונית/אביב חופי
עינת שרוף. אביב חופי
רוצה לקנות שעון ליאיר? עינת/אביב חופי
משה אביב. אביב חופי
איך האוכל? משה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully