וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדה רזיאל VS זכיינית קשת

וואלה! סלבס

2.2.2012 / 18:14

ב2010 הפסיכולוגית ורדה רזיאל ז'קונט הופיעה ב"מועדון לילה" של ארז טל. מאז היא מחכה לצ'ק. ורדה: "אני מצפה שיגידו לי שהצ'ק איז אין דה מייל!" וואלה! סלבס עוזרת לסלב

"שידורי קשת חייבים לי 1700 שקלים על הופעתי בתכנית הבידור "מועדון לילה", צווח הסטטוס בעמוד הפייסבוק של הפסיכולוגית ורדה רזיאל ז'קונט, "באוגוסט 2010 הופעתי אצל ארז טל, שם הצחקתי בכיף את האומה (למרות העדר חוש הומור). כבר החתימו אותי באמצעות הדואר על מיליון מסמכים, אבל כסף - אין ואת המיסים על החשבונית כבר שילמתי". בהמשך הסטטוס מתחננת רזיאל-ז'קונט לעזרה מחבריה המקושרים.

בקיץ 2010, הגה הצוות המוכשר של ארז טל ו"מועדון לילה" רעיון גאוני, לזמן לאולפן את המגה פסיכולוגית המפורסמת ולבקש ממנה עצות בשידור חי. ורדה הסכימה להתארח בתכנית, והגיעה לאולפן בתאריך ובשעה שנקבעו לה. "כבר בזמן האיפור הציעו להראות לי את השאלות ולא הסכמתי. אמרתי להם שאני מגיעה על תקן יועצת ולא רוצה לדעת מה ישאלו ולא רוצה שתגידו לי מה לענות", סיפרה לוואלה! סלבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה אחת שווה 1700 שקלים. ורדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה באמת יצא מאד מצחיק", סיפרה, "אבל מאז שלחתי חשבונית ואז חשבונית ביטול, ואישור של ספקים ופתאום קיבלתי את כל החומר חזרה. זה מונח אצל בעלי כבר כמה שבועות, הוא מנסה להתקשר להנהלת חשבונות בחברה ולא עונים, היום צלצלתי למשרדי קשת, ואין מענה טלפוני".

מה את מצפה שתהיה התגובה של קשת?
"אני מצפה שהם יגידו לי שהצ'ק איז אין דה מייל. זהו. אם זו לא התשובה אז לפחות שמישהו יתקשר אלי ויגיד לי מה עוד עלי לעשות שלא עשיתי".

מקשת נמסר: "העניין הובא לידיעתנו לפני שעה קלה ונמצא בבדיקה. אם יסתבר שאכן התעכב תשלום שהגיע לגברת ז'קונט, כמובן שיטופל במידי".

וואלה! סלבס לא עובדת לפני שהיא לוקחת ערבויות, בטחונות וסוגרת בארטר בוררות במקרה של סיבוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully