וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסטטוסים שעשו לנו טוב

וואלה! סלבס

2.2.2012 / 13:17

רגע לפני שפייסבוק מונפקת והופכת הרבה אנשים למולטי מיליונרים, קבלו את מצעד סטטוסי הסלבס הכי מצחיקים, מגניבים, דעתניים ומוזרים שפורסמו לאחרונה. וואלה! סלבס לייק

דנה אינטרנשיונל נעלבת מצלמי הפפראצי

שמועה מטופשת על מותה של דנה אינטרנשיונל לפני מספר חודשים לא הטרידה את מנוחתה של הדיווה הכי הורסת בביצה. מה שכן הצליח להוציא את האינטרנשיונלית משלוותה, היתה העובדה שרק שני צלמי פפראצי טרחו והגיעו אל ביתה להשיג תמונה שלה בחיים. הדיווה, שנהנית להשתעשע עם הצלמים, קראה להם מחלון ביתה, הצליחה למשוך את תשומת ליבם, ברחה לתוך הבית, הגיפה את התריסים והראתה להם שהיא חיה, נושמת ובועטת מתמיד.

ניקול ראידמן נגד תרבות המתנות באירועי סלבס

הסלבס בביצה נהנים מאקססוריז, בגדים, איפור ואפילו חופשות על חשבון הברון. כללי המשחק ידועים: הסלבס מגיעים לאירוע יחסי ציבור, מחייכים כאילו הם מה-זה-אוהבים-את-המותג-שלא-שמעו-עליו-קודם ואז המתנות כבר בדרך אליהם. ניקול ראידמן החליטה שזה לא מתאים לה וממש כמו שהיא לא אוהבת הנחות בפרסומת החדשה בכיכובה, גם במקרה הזה, המעושרת החליטה להסביר לכל היחצנים מה דעתה בנושא הנחות סלבס ושקיות הפתעה.

נינט טייב נגד הדרת נשים

גם נינט טייב לא ממש מרוצה מהמצב במדינה, אך במקום לעשות "יאיר לפיד" ולעבור לפוליטיקה, היא בחרה באופציה הקלה יותר: התמרמרות בפייסבוק. הטייב הדעתנית נחרדה לנוכח המציאות החדשה שנחשפה, בה דתיים קיצוניים יורקים על ילדות והחליטה לשתף את כל מעריציה בדעתה החכמה ואף לקרוא לראש הממשלה להתעורר. וואלה! סלבס שמה נ' בקלפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ליאון רוזנברג מתריע לפני אסון

ליאון רוזנברג, מנחה "חדשות הבידור", הגיע לכבד בנוכחותו את תצוגת האופנה של המעצב האיטלקי הנודע רוברטו קוואלי, שנערכה במסגרת שבוע האופנה בתל אביב. אממה, במקום להתרשם מהדגמים, הוא היה עסוק בחיפוש דרכי מילוט. לא בגלל הבגדים, בגלל הבוטוקס.

מיכל אמדורסקי נגד זיווה מ"אח הגדול"

מיכל אמדורסקי בסך הכל ישבה לה מול הטלויזיה, כאשר לפתע הותקפה על ידי דמותה הזועמת של זיווה והסקול באס שלה. במקום לזפזפ, היא החליטה לפנק את חבריה בדעתה הכנה (אולי מדי?) על אותה הזיווה.

גיא פינס - הטלויזיה עושה לו חום

גם גיא פינס, מנחה "ערב טוב" בערוץ 10, לא כל כך מרוצה מ"האח הגדול". שפעת קלה אשפזה אותו מול ערוץ 20, מה שגרם לו להרהר במשמעות החיים, ולנתח את הדמויות המתרוצצות מולו. אף אחד לא יצא בזול. נראה אם תנחשו למי הוא התכוון ולמי בסוף הוא יצביע.

נדב אבוקסיס צוחק על העולם

נדב אבוקסיס הבין את הקשר הסמוי שבין הטלויזיה לכנסת והחליט להעיר את עיני חבריו עם סטטוס משעשע שמזכיר שעילגות, טפשות, גזענות, פחדנות ועליבות יש בכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully