וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה בת 40: דנה אינטרנשיונל חוגגת

וואלה! סלבס | צילום: נמרוד סונדרס

2.2.2012 / 0:01

דנה אינטרנשיונל, מלכת הפופ של ישראל, חוגגת 40 שנות דיווה ועל הדרך מפנקת אתכם בארבע מזכרות קורעות פלאס אחת מרגשת על חשבון הברון. וואלה! סלבס מגנונה

במקום גליאנו- חלוק ב-50 שקלים

דנה אינטרנשיונל אמנם נותנת שואו של מיליון וחצי דולר, אבל ידועה בתור מי שבעיקר חובבת בגדים זולים ונוחים. מארגני תחרות הקדם אירוויזיון ברומניה, ביקשו מהדיווה להופיע בתחרות שלהם וזו זינקה על טיסה משוודיה הישר לאולפן. הבעיה: המזוודה שלה, בה אופסנו השמלות היקרות שקיבלה מג'ון גליאנו וטיירי מוגלר, נעלמה לה אי שם באירופה. הזמרת לא התמרמרה ובמקום לנצל את ההזדמנות כדי לצאת לשופינג, עטתה על עצמה האינטרנשיונל חלוק נוצות שחור שרכשה ב-50 שקלים בתל אביב, ועלתה להופיע איתו משל הרגע יצא תחת ידיו של ז'אן פול גוטייה. במהלך ההופעה הנוצות העלובות התפוררו ונשרו אחת אחרי השנייה מה שרק גרם לקהל לחשוב כי מדובר בחלק מהשואו.
כמה חודשים לפני אגב, אינטרנשיונל נחתה באולפן טלוויזיה בבלגיה שם גילתה לתדהמתה ששכחה את נעלי העקב שלה בבית המלון. גם אז הדיווה לא נשברה והוכיחה שעם קצת תושיה הכל אפשרי. לבמה היא עלתה עם שמלה של ג'ון גליאנו ונעלי ספורט מרופטות. אם זה לא סטייל, מה כן?

"דרורה, קלין דה דיסק!"

אין דבר מביך יותר מאשר תקליטייה מפוקפקת, שמתאבדת באמצע הופעה. זה בדיוק מה שקרה לדנה בזמן הופעה מול עשרת אלפים גייז מרוגשים. לפני מספר חודשים, הוזמנה ילדת היומולדת לכבד בנוכחותה ולשמש כמופע המרכזי של פסטיבל גייז. הקרייסס: באמצע השיר, הדיסק התחיל לקפוץ, מה שהשאיר את דנה המומה מתמיד. במקום לקפוץ ראש אל תוך הקהל, דנה צווחה אל תוך המיקרופון בעברית, לאיש הסאונד הישראלי שהיה איתה, "דרורה, תנקי את הדיסק, תחליפי מכונה!". כשזה לא עזר הסבירה גם באנגלית, "קלין דה דיסק! צ'יינג' דה מאשין".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"מר במאי!"

בשנת 2007 נשלח אסי עזר מטעם התכנית "ערב טוב עם גיא פינס", לראיין את דנה אינטרנשיונל לרגל יציאת הסינגל החדש שלה, "לאב בוי". מה שהוא לא ידע, הוא שבאותו הבוקר אינטרנשיונל שמעה שהבמאי, ליאור מולכו, איתו סירבה לעבוד על הקליפ, מדבר עליה מאחורי הגב. אינטרנשיונל נעלבה מאד ובמקום לספק ראיון משמים, הנפיקה לעולם את מה שקיבל את הכינוי, "מר במאי" והפך לאחד המונולוגים הכי זכורים וקורעים שאי פעם נשמעו בטלוויזיה.
לימים אינטרנשיונל סיפרה שאפילו היא נבהלה כאשר ראתה את קטע הוידאו המדובר, וגילתה למקורביה שהיא לא מזהה את עצמה בקליפ הזה, שהיא לא מבינה מאיפה זה יצא לה ושהבחורה שעל המרקע מפחידה אותה.

"שנית דנה לא תיפול"

יממה לפני תחרות האירוויזיון שנערכה בירושלים, בשנת 1999, התבקשה דנה להגיע לחזרה גנרלית על רגע הזכייה. הדיווה החליטה שכדי להעניק פרס, לא צריך לעשות חזרות וויתרה על התענוג. לצערה הרב של הכוכבת הישראלית, כאשר התבקשה לעלות לבמה כדי להעניק את הפסל למנצחת השוודית, גילתה לתדהמתה כי מדובר בפסל במשקל כבד ורגע אחרי שהרימה אותו, מצאה את עצמה על הרצפה, לצדו של ראש המשלחת השוודית.
שמועות על כך שדנה נפלה בכוונה, כדי לזכות בעוד קצת זמן משך, הגיעו עד לאזניה של השוודית המרירה, אשר החליטה שהיא לא מעוניינת לדבר עם הדיווה הישראלית גם הרבה שנים אחרי. לפני שנתיים, כאשר נפגשו השתיים בתחרות האירוויזיון באזרבייג'ן, העניקה האינטרנשיונל לזמרת הנעלבת בושם שרכשה במיוחד, הסבירה שלא נפלה בכוונה תחילה והתנחצלה בפעם המי יודע כמה. השוודית החמדנית התרצתה וסלחה.

"הפרס הזה הוא של עם ישראל"

בשנת 1998 דנה הביאה לארץ כבוד גדול בדמות הזכייה בתחרות האירוויזיון. עשר דקות אחרי שירדה מהבמה, הותקפה על ידי עשרות עיתונאים מהעולם בשאלות ובקשות לראיון. האינטרנשיונל עצרה את הכל והודיעה שאת הראיון הראשון היא נותנת ליואב טוקר שנשלח לראיין אותה מטעם הערוץ הראשון. הזמרת ופמלייתה עברו לחדר צדדי שם הסבירה בקול חנוק שהפרס הזה הוא לא שלה, אלא של כל מי שהוא שונה. מסר שלימים אומץ על ידי אחת, ליידי גאגא. לצידה של אינטרנשיונל רובץ לו צביקה פיק, שנשאר מיותם משאלות ותשומת לב, מה שלפי מקורבים לזמרת היווה את תחילת הסכסוך בין השניים. בהחלט מדובר באחד הרגעים הכי מרגשים בקריירה של הזמרת. מזל טוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully