וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויטר של גל גדות נפרץ

וואלה! סלבס

31.1.2012 / 14:18

גל גדות רק פתחה חשבון בטוויטר לפני מספר ימים וכבר האקרים השתלטו לה עליו וצייצו מודעות פרסום לדיאטה אמריקאית חדשה. וואלה! סלבס אוהבת אירוניה

לא רק הסעודים פורצים לאתרים ישראלים: במשך חודשים רבים גל גדות נאבקת בביקורות על משקל גופה הנמוך. הדבר החל הרבה לפני ההריון, אך תפס תאוצה כאשר הדוגמנית הרתה עם בתה הראשונה והבטן לא ממש גדלה, משקלה של גדות כל כך הטריד אנשים מסוימים עד שנשמות טובות הפיצו שקרים על כך שההריון הוא לא אמיתי. ביונסה, את לא לבד.

למרבה האירוניה, היום (ג') בבוקר נפרץ חשבון הטוויטר של הגברת גדות וההאקרים החצופים שהשתלטו עליו צייצו לינקים למודעות בהן מפורסמת אבקת-שקר-כלשהו המבטיחה שריפת שומנים במהירות הבזק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

גדות, שמהר מאוד הבינה כי מדובר בפריצה לחשבון, פרסמה את הציוץ הבא "אנשים רעים השתלטו לי על הטוויטר עם כל פרסומות ההרזיה!! אני עובדת על להעיף את זה מפה!!!"

רק לפני כשבוע פתחה את חשבון הטוויטר, העתיד הוירטואלי של גדות נראה מהטיח וכלל התכתבויות פומביות עם כמה חברים, ביניהם שירי מימון, שצייצה הישר מחופשת ירח הדבש שלה, ואורי פפר שהחמיא לה על החמין המעולה שהכינה לו ולאישתו בשבת האחרונה.

גם לוואלה! סלבס פרצו לחשבון הטוויטר, אבל אז גילו שלא באמת קוראים לה ג'יזל בונדשן ושהיא סתם מתחזה.

קרייסס: גם חשבון הטוויטר של ליידי גאגא נפרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully