וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוון סטפאני מתגרשת?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

31.1.2012 / 13:16

לפי צהובון ה"סטאר" בעלה של סטפאני לא מצליח להתמודד עם ההצלחה של אשתו והשניים מאסו במריבות הקבועות ובטיפול הזוגי והחליטו להתגרש. וואלה! סלבס מסרבת גט

הרוקרית הכי לוהטת בחצי הכדור המערבי, גוון סטפאני ובעלה, סולן להקת בוש, גווין רוסדייל, החליטו לסגור את הבסטה. זאת מדווח צהובון ה"סטאר" המפוקפק בגיליון האחרון שלו.

לפי המגזין, הבעל הכעוס לא הצליח להתמודד עם הצלחתה של אשתו הלוהטת והשניים כל הזמן רבו עד שנמאס להם. מקורב לזוג פנה לצהובון ודיווח שהשניים החליטו לפנות לייעוץ זוגי, כדי להציל את הנישואים הארוכים שלהם.

אם לא די בכך, הקרייסס הראשון של השניים התגלה בשנת 2010, כאשר הרוקרית קורטני לאב התוודתה בתכנית הרדיו השערורייתית של האוורד סטרן, כי ניהלה רומן קצר עם גווין בזמן שהיה נשוי לגוון סטפאני. אך למרות ההודעה הדרמטית, מתברר שהזמרת המחומצנת הצליחה לסלוח לבעלה והשניים חזרו לנהל חיי זוגיות תקינים.

גוון סטפאני, גווין רוסדייל. Jordan Strauss, GettyImages
מאמינים שהם עומדים להתגרש?/GettyImages, Jordan Strauss

אך לפי המגזין ומקורבים פטפטנים, הקש שהצליח לשבור את גב הגמר היה חוסר היכולת של רוסדייל להיות כנה לחלוטין לגבי פרטים בעברו. כידוע, רק לאחרונה גילתה גוון, שרוסייל הוא אביה של ילדה בת 15, אותה העדיף לשמור בסוד. למי ששכח, גוון וגווין התחתנו בשנת 2002 ולזוג שני ילדים, קינגסטון בן ה-4 וזומא בת ה-3.

ביזאריים ומשעשעים עד כמה שיהיו, יש לקחת את הדיווחים של ה"סטאר" בעירבון מוגבל, היות והמגזין דיווח בגיליון האחרון שלו, על כך שאנג'לינה ג'ולי היא הריונית השוקלת 50 קילו בלבד ובדרך לגמילה מאלכוהול.

הדבר הכי מופרך שוואלה! סלבס קראה היה בספר המחזור שלה, בו נכתב: "יפה, חכמה וככל הנראה היחידה שתצליח בכל השכבה". שנאמר: פחחח!

עוד מהסטאר: ג'ניפר אניסטון התחננה לבראד פיט שיחזור אליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully