וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי גבעתי מפריעה לשכנים

וואלה! סלבס

30.1.2012 / 11:30

שרי גבעתי בסך הכל רצתה לחגוג ביחד עם החברים מסדנת המשחק שלה את סיום הלימודים, אבל השכנים שלה לא אהבו את הרעיון אז היא צירפה אותם למסיבה. וואלה! סלבס חוגגת

שרי גבעתי היא ללא ספק בחורה שיודעת להנות מהחיים ולמצות אותם עד תום ולכן היא לא תתן לעובדה פעוטה כמו צילומים בשש בבוקר, להרוס לה את המסיבה שהיא אירגנה לאותו הערב.

גבעתי, שזה עתה סיימה סדנה למשחק, החליטה להרים מסיבה לה ולכל החברים מהסדנה בדירה שלה במלון במרכז ת"א. אממה, תאריך המסיבה נקבע בדיוק ליום שבו תוכננו הצילומים של הגבעתי לקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה "גו אנדר".

שרי גבעתי. אלעד סאסי, ספק 500
באה לחגוג? שרי/ספק 500, אלעד סאסי

הדוגמנית/זמרת/שחקנית החליטה שהיא לא מוותר, התעוררה באותו הבוקר עם ציוץ הציפורים, אירגנה את הבית ויצאה אל הצילומים. מה שהיא לא תכננה הוא שהצילומים יתעכבו והיא תאלץ לאחר למסיבה שהיא ארגנה לעצמה בבית שלה.גבעתי צלצלה לשומר במלון וביקשה ממנו שיכניס את החברים שלה לדירה, על מנת שלא יתייבשו בלובי.

אך כאן לא נגמרה הסאגה. לאחר שהגיעה הגבעתי לדירתה והחלה בחגיגות יחד עם חבריה, צלצלו השכנים בדלת וביקשו להנמיך את המוזיקה או שהם יקראו לאבטחה. הדוגמנית המסוקסת לא איבדה את העשתונות והזמינה את השכנים לחגוג ביחד איתה. שנאמר: כל המרבה הרי זה משובח.

וואלה! סלבס הזמינה את השכנים שלה למסיבה, אבל אז הם גילו את אביזרי המין שהיא שמה על המיטה וברחו.

גם בשמלת כלה: שרי גבעתי מדגמנת שמלות כלה

  • עוד באותו נושא:
  • שרי גבעתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully