וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הרגעים הגדולים של יעל בר זוהר

וואלה! סלבס

30.1.2012 / 10:06

את יעל בר זוהר כולכם זוכרים בעיקר כשרון לינוביץ' מהסדרה רמת אביב ג', אבל הלוליטה הבלונדינית פרצה לחיינו עוד לפני כשכיכבה בסרטון פרסומת למוצרי חלב לצידה של הזמרת אילנית. כבר אז אפשר היה להבין שמדובר בכוכבת.

את הפריצה הגדולה שלה, כאמור, עשתה היב"ז בטלנובלה הראשונה של ישראל, "רמת אביב ג", שם שיחקה לצידה של גילת אנקורי, נועה תשבי וליאור מילר. חייה של בר זוהר, שהייתה אז תיכוניסטית, השתנו ללא הרף מאותה הפריצה והיא הפכה לסלב הכי מבוקש במדינה. מי אמר בר רפאלי?

אם להודות על האמת, שום סדרת טלוויזיה או תפקיד אופי לא היו עושים לנערה בעלת הגוף הבוטילישיסי, מה שעשה לה הקמפיין של חברת פלפל. חברת בגדי הים הייתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל של הבלונדה וצמד חמוקיה ולגייס אותה לטובת קמפיין נוטף סקס שהזניק את המניות שלה לשמיים. מאוחר יותר הצטרפה לקמפיין גם בר רפאלי, שכמה אירוני, שימשה כסייד קיק של הבר זוהר. שנאמר: איך שגלגל מסתובב לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חברת פלפל לא הייתה היחידה לזהות את כמויות הסקס שמתחבאות בכוכבת הבלונדינית. חברת פוקס לא חיכתה יותר מדי זמן וליהקה גם היא את הבר זוהר ביחד עם בן זוגה לשעבר, יהודה לוי, לשמש כפרזנטורים של החברה. הקמפיינים הסנסציונים הפכו לשיחת היום ובר זוהר הותקפה לא מעט על התנוחות הפרובוקטיביות בהן הצטלמה. הכי תנוחו.

התחנה הראשונה בחייה של הכוכבת במעבר מחיי זוהר לחיי בורגנות, הייתה החתונה עם השחקן גיא זוארץ. השניים שהכירו במחזמר "מרי לו", התאהבו ולאחר מספר שנים החליטו למסד את היחסים ביניהם בחתונה גרנדיוזית שכללה את שורה ארוכה של מפורסמים.

שנתיים לאחר החתונה, יעל בר זוהר מכריזה קבל עם ועדה כי היא נושאת ברחמה את הצאצא הראשון לשושלת בר זוהר - זוארץ. הביצה כולה הבינה שכאן הגיעו לסיומם הקמפיינים הלוהטים שגרמו למדינה שלמה לרייר והלוליטה שגדלה אל מול עינינו, הפכה לאישה בורגנית. כל שנשאר הוא להתרפק על תמונות העבר.

אל דאגה, לא אחת כמו בר זוהר תתן לכוכבות צעירות לגנוב לה את התהילה. למרות ההחלטה להתברגן, לעזוב את תל אביב וללדת שני ילדים, המגה מאמא מצטלמת לקמפיין לחברת הטיפוח ללין וממשיכה להוכיח לכולם שבגיל 30 פלוס היא עדיין לוהטת ועדיין נחשבת לאחת הכוכבות הכי שוות על המסך שלכם. פייר, צודקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully