וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מזכרות הסלבס הכי ביזאריות

וואלה! סלבס

28.1.2012 / 10:24

כמה הייתם משלמים על מסטיק לעוס? שאריות טוסט, שן רקובה וצילום רנטגן של סלבס? מתברר שיש מי שמוכן לפתוח את הארנק ולפזר עשרות אלפי דולרים. וואלה! סלבס מיתון

בכנות, נכון שתמיד חלמתם להיות בעליהם הגאים של מסטיק לעוס הישר מהג'ורה של בריטני ספירס? חשקתם בסתר לנשנש שאריות טוסט מארוחת הבוקר של ג'סטין טימברלייק? ופיללתם לקבל במתנה ליום ההולדת שן רקובה, מזכרת מהלסת של ג'ון לנון? עכשיו זה אפשרי. מתברר שכמה מעורערים בנפשם הצליחו להשיג פריטי אספנים ביזאריים של סלבס, העלו אותם לרשת והרוויחו בוחטות של כסף.

3 צילומי רנטגן חזה של מרלין מונרו

מה זה: כן, קראתם נכון. 3 צילומי חזה של מרילין מונרו צצו לפני מספר שנים ובמקום לשמור אותם בפח, החליטו למכור אותם לפראיירים. סליחה. לאספנים.
כמה זה עולה: מארגני המכירה הפומבית שאורגנה בלאס ווגאס ציפו לחבורת פסיכופטים עם ארנקים שמנמנים שיהיו מוכנים לשלם סכומים הנעים בין 3,500$-4,500$. באופן לא ממש ברור, פסיכו עשיר הסכים לכתוב צ'ק על סך 45 אלף דולר.
למה זה פריט חובה בכל בית: מה זאת אומרת, מה תתלו ליד המונה ליזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפרה, רואים לך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסטיק לעוס של בריטני ספירס

מה זה: אין איך להסביר – מסטיק לעוס של בריטני ספירס. כן. הזמרת קנתה מסטיק, לעסה אותו, לעסה אותו עד שנגמר לו הטעם וירקה ברחוב. גאון אחד, או סטוקר אם תרצו, מצא את המסטיק ומכר אותו.
כמה זה עולה: 14 אלף דולר. או במילים אחרות – במחיר של לפחות 103,600 בזוקות. השוס: המסטיק נמכר ללא שום הוכחה כי מדובר בדבר האמיתי.
למה זה פריט חובה בכל בית: מכירים את זה שמתחת לשולחן בסלון יש מלא מסטיקים מודבקים? עכשיו יש סיבה להדביק את המסטיק למעלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שן רקובה של ג'ון לנון

מה זה: זה איכס. זה מה שזה. באתר שמכר את השן הדוחה, הנכס תואר כך: "שן צהבהבה-חומה עם חור". מתברר שלנון לא היה ממש נדיב, ובמקום בונוס לחג המולד, עוזרת הבית שלו, דורתי ג'רלט, קיבלה במתנה מהבוס המפורסם שן רקובה. מאוחר יותר זה כמובן התברר שמשתלם: אחרי שנים שהיא שמרה על האוצר, הוציאה אותה למכירה פומבית.
כמה זה עולה: רופא שיניים מקנדה הסכים לוותר על לא פחות מ 31 אלף דולר תמורת התענוג הדוחה הזה. פיית השיניים שמעה על זה והתאבדה.
למה זה פריט חובה בכל בית: כי אומרים שאם שמים את השן קרוב לאוזן אז שומעים את אימג'ן בריפיט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמע ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יימס בלנט מכר את אחותו

מה זה: עוד לפני שהתפרסם, בלנט הוא היה מכור לאתר המכירות איביי. ב-2004 אחותו אמילי הייתה צריכה להגיע ללוויה באירלנד בזמן ששדה התעופה היה מושבת, המעבורות לא עבדו באותה תקופה והרכבות לא פעלו. נאחס. הפתרון היה, איך לא, למכור אותה באיביי. "עלמה במצוקה מחפשת את האביר" נכתב.
כמה זה עולה: הסכום המדויק לא פורסם
למה זה פריט חובה בכל בית: כי בפעם הבאה שישאלו אותך בצחוק "כמה שילמת עליה" אשכרה תוכל לנקוב במחיר.

טישו משומש של סקרלט ג'והנסון

מה זה: בשנת 2008 כשהתארחה סקרלט בתוכניתו של ג'יי לנו, התבקשה סקרלט לקנח את אפה הנחמד ולהכניס את הממחטה לשקית. סוכם שהטישו יימכר באיביי במידה והכסף יעבור לתרומה.
כמה זה עולה: בזמן שאתם נלחמים על מחירי הקוטג', יש מי שהיה מוכן לפרק 5,300 דולר על הזכות להיות בעליו הגאים של הסמארק של ג'והנסון.
למה זה פריט חובה בכל בית: מה קורה כשנתקעים בשירותים בלי נייר טואלט וכל מה שיש לך זה הטישיו הזה? שנאמר: חרא, אבל יקר.

סקרלט ג'והנסון בטקס האוסקר, 2005. Chirs Pizzello, AP
מהאף הזה יוצא רק זהב/AP, Chirs Pizzello

שאריות טוסט של ג'סטין טימברלייק

מה זה: ג'סטין טימברלייק הגיע לאיזו תחנת רדיו בארה"ב ותוך כדי הראיון נשנש להנאתו טוסט. כנראה שהפחמימה היתה מורכבת מדי עבור הזמר שהחליט להשאיר חלק מהטוסט האכול בצלחת. הדי.ג'יי באולפן החליט שמדובר בלא פחות מזהב ורגע אחרי שטימברלייק עזב את המקום, העמיד השדרן את השאריות למכירה.
כמה זה עולה: צעירה בת -19 עם הרבה כסף וקצת מוח, החליטה שהיא חייבת את זה לעצמה ואמרה ביוש לאלף דולרים.
למה זה פריט חובה בכל בית: בעיקרון פה אמורה להיכנס איזו דאחקה, אבל המציאות במקרה הזה עולה על כל דימיון. הצעירה סיפרה מה היא מתכוונת לעשות עם המזון: "אני אקפיא את הטוסט, אייבש אותו ואתלה אותו בארון הבגדים שלי". הימור המערכת: היא עדיין רווקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את הג'יף שנתקע לו מאחורי השן הוא מוכר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלומת שיער של ג'סטין ביבר

מה זה: ג'סטין ביבר, סנסציית היו-טיוב המולטי סקסואלית החליט להיפרד מפלומת השיער שאפיינה אותו בתחילת דרכו לטובת תספורת קוצים אופנתית. אם אתם חיים בניינטיז. אלן דג'נרס קפצה על המציאה, והציעה את השיער למכירה בתכניתה.
כמה זה עולה: המחיר ההתחלתי של פלומת השיער המיוחס היה 6,700 דולרים. לא ברור מי, אבל מסתובב בעולם מעורער בנפשו שהקציב 40,668 שקלים לתענוג הזה. פלומת שיער של אלביס פרסלי נמכרה לא מזמן תמורת 15 אלף דולר. אגב.
למה זה פריט חובה בכל בית: בקרוב אפשר יהיה לשכפל בני אדם מדגימות די.אן.איי. עם קצת מזל יהיו לכם חבורת ביברים קטנים שרצים בבית ותוכלו לעשות מלא כסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיער ערווה היה עולה לכם יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully