וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב זילבר יוצא מבית האח הגדול

וואלה! סלבס

25.1.2012 / 10:15

אביב זילבר שהה יומיים בלבד בבית האח הגדול, עד שאביבית בר זוהר החליטה שעם כל הכבוד לעשר קראט, קופונים באינטרנט זה יותר מגניב. וואלה! סלבס מגורשת

אביב זילבר לא תיאר לעצמו ש-15 דקות התהילה שלו יגמרו עוד בטרם התחילו ועוד בבושת פנים. זילבר שנכנס ביום ראשון האחרון לבית האח הגדול במטרה להחזיר אליו את מושא אהבתו ומי שהייתה אמורה להיות אישתו, אביבית בר זוהר, אך לצערו המשימה לא הצליחה והוא מצא את עצמו מחוץ לבית, בדיוק 48 שעות לאחר מכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים השבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זילבר, למי שלא זוכר, יצא עם בר זוהר לפני שנה וחצי ואף שלף טבעת, כרע ברך והציע לה להינשא לו. לצערו של הזילבר, הנישואים לא התממשו וזאת מאחר ומשפחתו לא כל כך התלהבה מהכלה לעתיד, מה שגרם לה לברוח. לפני יומיים, במסגרת השבוע החיובי, ביקש האח הגדול מאביבית ובן זוגה בבית, שי רגב, רשות להכניס את אביב. השניים הסכימו ואביב אכן נכנס לבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חשבנו שנראה אותך כל כך מהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (ג'), התבשרו הצופים בבית והדיירים כי אביב לא יישאר בבית, לאחר שאביבית הפצירה בו שיצא מהבית ובנוסף, עבר על כללי הפורמט וסיפר לאישה ולריסים על המתרחש מחוץ לבית. על פי גורמים בהפקה, זילבר סיפר לחברתו לשעבר כי רגע אחרי שנכנסה לבית האח הגדול החלו לצוץ באינטרנט תמונות וסרטונים חושפניים שלה. בהפקה הסבירו כי זו עבירה על חוקי הבית ולא ממש התווכחו כשביקש לצאת.

גם וואלה! סלבס נזרקה מהבית אחרי 48 שעות של שיגעון. אמא שלה הדיחה אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הטבעת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully