וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שכטר משחק עם הרגליים

וואלה! סלבס | צילום: אלירן אביטל - דינמיקה סטודיו, יחצנים

23.1.2012 / 11:39

עפר שכטר הגיע לאירוע השקה בו נדרש לשחק פולבול, סוג של סנוקר עם הרגליים. שום כדור לא נכנס לחור המתאים. מזל שאורי פפר היה שם. וואלה! סלבס גול עצמי

לא קל למצוא סיבות שיגרמו לסלבריטאי ישראל לצאת מהבית במזג האויר הסוער, אך מותג הטיפוח לגבר "אולד ספייס" החליט להמציא את הגלגל והזמין את גברברי הביצה למשחק פולבול. העיקרון: משחק ביליארד אותו משחקים עם הרגליים. אל דאגה, זה לא דוחה כמו שזה נשמע, שום בוהן לא קפצה לביקור, אלא הכוכבים פשוט שיחקו סוג של מיני כדורגל על שולחן ביליארד אימתני.

רון שחר, עפר שכטר, אושרי כהן, אסי ישראלוף. אלירן אביטל
ביג בול, סמול הול. הגברים משתעשעים/אלירן אביטל

הבעיה היתה כאשר הכוכבים לא ממש הצליחו להכניס את הכדורים לחורים המיועדים להם. עפר שכטר היה הראשון להתבכיין והתלונן שהכדורים גדולים מדי לחורים ולאחר שבדקו שהכדורים אכן יכולים להיכנס לחור, המשיך המשחק. אז הגיע האבא הטרי, אורי פפר, אשר אשתו, יעל גולדמן והגזרה החדשה, הנחתה את האירוע, והכניס את הכדור הראשון. אחריו עשה את אותו הדבר גם אושרי כהן שהציל את עצמו מבושה קשה.

עפר שכטר, זוהר ליבה. אלירן אביטל
תזרום, גבר. עפר מנחם את ליבה/אלירן אביטל

בין המפספסים שלא הצליחו להשחיל ועכשיו יסתובבו בעיר כשהם נושאים על גבם את עול הכישלון המר: רון שחר שלא הסכים ללרלר ולו מילה על גמר ה"מירוץ למיליון", זוהר ליבה, אסי ישראלוף שהגיע נטול חבריו ל"מה קשור", עמוס תמם, נירו לוי, משה אביב ואייל ברקוביץ, שגם כן באופן מפתיע לא הצליח לעשות לעצמו כבוד ולהשחיל את הכדור. לסיכום הודיע ברקוביץ על הרחבה כי זאת פעם ראשונה שהוא משחק נגד שחקנים נמוכים ממנו וחיבק את שכטר. אופסי.

וואלה! סלבס מאמינה שגם בחור קטן אפשר להשחיל כדור גדול. אחרת איך אתם מסבירים את הקריירה המפוארת שעשתה בתאילנד?

לא רק בפולבול: עפר שכטר עובד על מופע סטנדאפ חדש

עמוס תמם, אורי פפר, אסי ישראלוף. אולד ספייס, אלירן אביטל
עמוס ואסי מצטלמים עם היחיד שהצליח/אלירן אביטל, אולד ספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully