וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאביב גפן פגש את ליהיא גרינר

וואלה! סלבס צילום: אביב חופי

19.1.2012 / 11:03

אחרי שהתכסחו בטוויטר, ליהיא גרינר ואביב גפן עוברים לעימות חזיתי באירוע השקת התכנית החדשה של יונתן ריגר. וואלה! סלבס מפצחת גרעינים

ליהיא גרינר, המנטורית הפרטית של וואלה! סלבס הגיעה אמש (ד') לאירוע השקת התכנית החדשה של יונתן ריגר, "סמול טוק", בערוץ הבידור של HOT כשהיא מסתירה את השיער הקצר והחדש שלה, מתחת לפאה בלונדינית הורסת מבית היוצר של רבקה זהבי.

אביב גפן, ליהיא גרינר. אביב חופי
הלו סיסטה, תרגיעי לפני שאני מושך לך את הטו-פה!/אביב חופי

כאשר גרינר סיימה לעשות את סיבוב הפלאשים שלה, הבחינה לפתע באביב גפן, אשר רק בשבוע שעבר הבהיר דרך חשבון הטוויטר שלו, שדרך הצעת הנישואים בה בחר בן זוגה של גרינר לא מצאה חן בעיניו. הבלונדה לא נשארה חייבת וצייצה בחזרה הזמנה להופיע בחתונה שלה.

אמש נפגשו השניים מול המצלמות וניסו ללבן את העניינים. למרבה הפלא לא היו שם יותר מדי גיצים באוויר, אלא בעיקר חנופה הדדית. גרינר סיפרה לאביב כמה שהיא אוהבת אותו והזמינה אותו שוב להופיע בחתונה שלה, הוא בתגובה איחל לה מזל טוב והשניים התחבקו משל היו שושי ושושה.

אילנית לוי, אלירז שדה. אביב חופי
הילדים אצל אמא שלו. תודה ששאלתם. אילנית ואלירז/אביב חופי

עוד באותו איוונט: אלירז שדה ואילנית לוי שנכנסו למקום הופתעו לגלות שסיון קליין, האקסית של אלירז עומדת ממש מאחוריהם. סיון עיקמה פרצוף והתמקמה בפינה הכי רחוקה מהשניים. חצי שעה אחרי, אילנית ואלירז חתכו מהמקום כדי לאסוף את הילדים של אילנית מאמא של אלירז.

דני קושמרו. אביב חופי
ואם בשישי בערב לא בא לי?/אביב חופי

עוד נתפסו במקום: דני קושמרו, שאמנם הודיע שלא ימשיך להנחות את אולפן שישי, אך סיפר שעם הזמן הפנוי שלו הוא מגיע לסשן סקי מדי ראשון בבוקר באתר החרמון, יון תומרקין מלווה בחברתו ל"החצויה" לארה וסבורג, ירדן הראל וליאם שוהם מ"חדשות הבידור", צמד האחים לבית משפחת מוסרי, טל ועידו, שהיו צמודים לאייפון של טל שעדכן בתמונות חדשות של דריה, התינוקת החדשה שהצטרפה למשפחה, אדל בספלוב, דנה רון ועוד.

וואלה! סלבס לא ידעה שיש עוד סוגים של שיחה חוץ מסמול טוק. אף אחד לא יכול לסבול אותה יותר מעשר שניות.

(*השורה האחרונה לא מעידה דבר וחצי דבר על טיב התכנית "סמול טוק" שאורכת יותר מעשר שניות והיא מצחיקה ומרתקת, שלא כמו וואלה סלבס).

ליהיא גרינר. אביב חופי
ארך לי השיער בשעתיים, מה תעשו לי?/אביב חופי
יונתן ריגר. אביב חופי
סמול טוק זה פה. ריגר/אביב חופי
יון תומרקין. אביב חופי
רוצה ביס,לארה? יון/אביב חופי
ליאון רוזנברג. אביב חופי
גבר הורס. ליאון/אביב חופי
טל מוסרי, עידו מוסרי. אביב חופי
אחי, נדבר על זה בבית. המוסרי'ז/אביב חופי
ליאם שוהם. אביב חופי
פצצה צהובה. ליאם/אביב חופי
דנה רון. אביב חופי
לא קר לך?! דנה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully