וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנות היקרות של משולם ריקליס

וואלה! סלבס

19.1.2012 / 0:00

אתמול (ד') בערב, שודרה בערוץ 10 החתונה של המיליארדר משולם ריקליס ואשתו, טלי סיני ריקליס. לפני 26 שנים הוא פינק את אשתו השניה במטוס חדש. וואלה! סלבס זיכוי בזארה

צופי "מעושרות", ודאי יודעים שטלי סיני ריקליס, היא אחת הנשים הכי מסודרות בחבורה. לא רק שבעלה עדיין איתה (טפו טפו טפו), הוא גם שווה מיליארדים. אמש שודר בערוץ 10 פרק החתונה של הריקליסים מה שגרם לוואלה! סלבס לפשפש קצת בעברו של משולם ריקליס ולברר איך הוא יודע לפנק.

מתברר שליהודית, אשתו הראשונה, רכש הריקליס יאכטה מפנקת. אחרי שהזוגיות הסתיימה, הכיר את הזמרת פיה זדורה ודאג לה לאחוזה מנקרת עיניים בבוורלי הילס פלאס מתנת ניחומים צנועה, רגע אחרי שילדה לו את בתו קדי בדמות מטוס בוינג דנדש. ככה, כדי שתוכל לטייל בעולם כמו שצריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריקליס ואשתו השניה, פיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

במדור המיתולוגי "רחל מרחלת על כל העולם" שפורסם בעיתון "העולם הזה", בדצמבר 1985, פורסמה ידיעה על פיה ריקליס שביקר בארץ, חייב היה לחזור לארה"ב בהקדם האפשרי היות והוא היה חייב להחזיר לפיה את המטוס. ככה זה כשאשתך מקליטה שיר עם אחיו של מייקל ג'קסון וחייבת להגיע לאירופה.

אם אתם חייבים לדעת, אז טלי הצנועה, לא קיבלה אחוזה מנקרת עיניים בבוורלי הילס, וגם לא בוינג או יאכטה. היא הסתפקה בדירה בבבלי, רכב חביב, שעון קרטייה ושרשרת יהלומים. אם אתם תוהים, אז בתור טבעת אירוסים, ריקליס המהמם אמר לטלי שלו שהוא היה רוצה לקנות לה יהלום על כל שניה שלהם יחד, במקום, הוא נכנס לחנות תכשיטים בבוורלי הילס וביקש את היהלום הגדול ביותר שיש להם שם.

טלי, הסתדרת
"זאוס הוא איש יקר והכי חשוב זה האור והשמחה שהוא מביא לי".

וואלה! סלבס ביקשה מהאקס שלה את האבן הכי גדולה שיש וקיבלה אבן בכליות. מאז היא משתינה ובוכה.

היא אולי שרה לה את שיר הכניסה לחופה, אבל היום ניקול ראידמן וטלי ריקליס לא ממש חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully