וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”בריטני ספירס חובבת אורגיות לסביות”

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

18.1.2012 / 15:04

כך טוען בספר חדש מאבטח שעבד עם הזמרת בשנת 2010. לטענתו קיבל מיליון דולר על מנת לכתוב את זיכרונותיו מהתקופה. הזיכרונות אגב, שערורייתיים. וואלה! סלבס סלייב פור יו

בריטני ספירס אוהבת לפרגן לעולם פרסונה סקסית, לוהטת, שובבה אך גם אחראית ואימהית. את כל התדמית הזו עומד לחרב לה פרננדו פלורס, מאבטח שעבד עם הזמרת בסיבוב ההופעות העולמי שלה בשנת 2010. לטענת פלורס, בריטני מכורה למין והרעב שלה לסקס לא יודע שובע. במו עיניו ראה איך היא מתנשקת עם גברים ונשים מאחורי הקלעים משל לא היתה בזוגיות או דמות מוכרת. "היא עובדת עם המון צעירים יפים סביבה, זה טבעי שהיצרים יתלהטו, אבל לא באופן כזה", סיפר פלורס לאתר ה"סאן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומייגאד: וגינות לוהטות 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת המאבטח לשעבר, ספירס התגאתה שמאחורי הקלעים של המופע שלה, היתה אווירת "הכל מותר והכל הולך". ערב אחד, סיפר המאבטח, ספירס אפילו הטרידה אותו מינית, כאשר התפשטה מולו והכריחה אותו להיכנס איתה למיטה. לדבריו, הוא לא נגרר למעשה הזימה, אך מיד כשיצא מהמקום התפטר ותבע את הזמרת על סכום כסף גדול. התביעה תידון בבית המשפט כבר השנה.

מיליון דולר ששולמו לפלורס על ידי הוצאת ספרים חובבת טראש, ירכשו עבור המוציאים לאור, גם סיפור על ערב אחד בו נכנסה ספירס לג'קוזי עם כמה מהרקדניות שלה והחבורה פצחה באורגיה סוערת. בעוד כל השאר נפטרו מהבגדים וזינקו לחגיגה, פלורס נחרד ועזב את המקום ברעידות.

ריהאנה, בריטני ספירס. :  Ethan Miller, GettyImages
אם זה פאלי, שחור ורוטט, זה בול בשבילי/GettyImages, : Ethan Miller

יקח עוד זמן עד שהספר ייצא לאור, אך ככל הנראה, פלורס כבר פצח במסע קידום מכירות כדי לעורר את שוק הרכילות לקראת הפרסום. סוללת עורכי דינה של ספירס כבר התחילה לעבוד על כתב תביעה שיוריד את השאלטר על הספר עוד לפני שיגיע לחנויות.

וואלה! סלבס כתבה פעם ספר על חיי המין שלה. היא גמרה מהר. יצא לה חצי עמוד. וגם זה לא היה משהו.

מה אתם חושבים על אותו מאבטח קשקשן? בואו לדבר על זה בפייסבוק

השתגענו? אז למה אנחנו אוהבים את בריטני ספירס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully